Dom opieki w Merseyside, w którym odkryto, że mieszkańcy są niebezpieczni i zagrożone są specjalne środki, ponieważ Komisja ds. Jakości Opieki (CQC) podejmuje natychmiastowe działania zabezpieczenie te wewnątrz. Ellerslie Court in Southport został uznany za nieodpowiedni przez CQC po inspekcji w lutym i marcu. Inspektorzy zidentyfikowali zagrożenia pożarowe w placówce i zauważyli, że personel nie konsekwentnie zarządzał ani nie zarządzał leków.

Poinformowali, że domPrzywódcy nie zgłosili określonych incydentów odpowiednim władzom i nie przeprowadzili dochodzeń w celu zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańców. Stwierdzono, że jeden mieszkaniec doznał 26 upadków, z których pięć spowodowało znaczne obrażenia.

CQC i lokalny zespół zabezpieczeń nie zostały poinformowane o tych incydentach przez przywódców domu, którzy również zaniedbali oceny ryzyka, aby zapobiec dalszym wystąpieniu. Przywództwo nie udało się również utrzymać środowiska czystego i pozbawionego infekcji.

Inspektorzy obserwowali brudne poduszki i pościel, a silny zapach moczu przenikał budynek. Kontrola w Ellerslie Court, obsługiwana przez Lotus Care i zapewnianie opieki dla dorosłych w każdym wieku, w tym osób z demencją, przeprowadzono w odpowiedzi na zidentyfikowane ryzyko, które potencjalnie mogłyby zaszkodzić mieszkańcom.

Dom otrzymał nieodpowiednią ocenę w kategoriach bezpieczeństwa, przywództwa i skuteczności, raporty Liverpool Echo. Naruszenia stwierdzono w odniesieniu do bezpiecznej opieki i leczenia, opieki skoncentrowanej na osoby, zgody, personelu i zarządzania domem.

CQC umieściło teraz usługę w specjalnych środkach, co obejmuje rygorystyczne monitorowanie w celu zapewnienia bezpieczeństwa podczas wprowadzania ulepszeń. Specjalne środki stanowią również jasny harmonogram usług, które mogą zrozumieć, kiedy należy podjąć ulepszenia i jakie działanie podejmie CQC, jeśli to nie nastąpi.

Inspektorzy skrytykowali dostawcę opieki za nie wspierania „nie mieli proaktywnej i pozytywnej kultury bezpieczeństwa opartego na otwartości i uczciwości”. Dodali: „Nie słuchali obaw o bezpieczeństwo i nie badali ani nie zgłaszali zdarzeń bezpieczeństwa”.

Na przykład CQC odnotowało niewłaściwe użycie palenia przed drzwiami wyjściowymi. W obu dniach wizyt na miejscu obserwowali, jak te same drzwi ognia są otwarte i używane jako strefa palenia, uruchamiając alarm dymu.

W raporcie stwierdzono ponadto: „Dodatkowo, podczas obu wizyt na miejscu znaleźliśmy meble w sypialniach ludzi, nie zostały zabezpieczone na ścianach, co stanowiło znaczące ryzyko obrażeń, gdyby na kogoś spadnie”. Karen Knapton, zastępca dyrektora działalności CQC na północnym zachodzie, wyraziła rozczarowanie: „Kiedy sprawdziliśmy Ellerslie Court, rozczarowujące było dostrzeganie takiego pogorszenia jakości opieki.

„Słabe przywództwo doprowadziło do problemów, w tym przedłużającego się niedopowiedzenia, co oznacza, że ludzie otrzymywali nieodpowiednią i niebezpieczną opiekę i powodują morale niskiego personelu”. W raporcie podkreślono poważne problemy z niedopowiedzeniem, z jednym alarmującym oświadczeniem: „Z powodu tego mdlenia ludzie regularnie i wielokrotnie upadali.

„Na przykład jedna osoba spadła 26 razy w domu, z których pięć spowodowało znaczące obrażenia. Liderzy nie poinformowali CQC ani lokalnego zespołu zabezpieczającego o tych incydentach, i nie zakończyli ocen ryzyka, aby zmniejszyć szanse na ponowne nastawienie.

„Ta liczba upadków wskazuje, że personel nie miał wystarczająco dużo czasu, aby pomóc osobom zagrożonym upadkiem poruszania się po domu”. Szczegółowo zaniedbał pod opieką tych podatnych na warunki skóry: „Podobnie personel nie mieli czasu na wsparcie osób zagrożonych łzami skóry i ranami ciśnieniowymi.

„Notatki medyczne jednej osoby stwierdziły, że potrzebują regularnego położenia, ale widzieliśmy, jak siedzieli na wózku inwalidzkim przez pięć godzin, co naraziło ich na zagrożenie ich stanu skóry”. Sytuacja sprzyjała negatywnym środowisku, gdy raport trwał: „To regularne niedopowiedzenie doprowadziło do złej kultury, a ludzie nie są zaspokajane z powodu nadmiernego polegania na pracownikach agencji, którzy nie znali ludzi dobrze.

„Interakcje między personelem a mieszkańcami nie były ciepłe ani przyjazne i często były skoncentrowane na zadania, narażając osoby zagrożone samotnością”. Ponadto użycie nieprzeszkolonego personelu zagrożone bezpieczeństwo: „Dodatkowo personel agencji otrzymywał czasami indukcji przez niewykwalifikowane personel, co doprowadziło do osób otrzymujących niebezpieczną opiekę.

„Na przykład osiem osób nie otrzymało przepisywanych leków, narażając je na ryzyko szkody. Powiedzieliśmy liderom, gdzie oczekujemy szybkiego i dalszego ulepszeń i będzie nadal ściśle monitorować dom, aby zapewnić ludziom bezpieczeństwo, gdy tak się stanie.

„Wrócimy, aby sprawdzić ich postępy i nie wahamy się dalsze wykorzystanie naszych uprawnień regulacyjnych, jeśli ludzie nadal nie otrzymują opieki, której mają prawo się spodziewać”.

Opieka w Lotus zwinęła się o odpowiedź.

Source link