Jak chiński „Super dinghies” puchnie śmiertelną falą Migranci kanału Aby rekordowe poziomy, złamane gangi przemytu najwyraźniej uwalniają falę przemocy, w tym strzelaniny i brutalne zabójstwa na pokładzie. We wtorek 40-metrowy nadmuchiwany behemot-przeciążony 100 desperackich dusz SyriaSudan i nie tylko – przeszedł przez kanał La Manche z Francji, na kilka godzin przed premierem Keir StarmerPrzysięga „Konferencja Partii Pracy, aby„ rozbić gangi ”za„ nikczemnym handlem ”.
Zaledwie 72 godziny wcześniej inny potwór z chińskiego potworów przeszedł rekordową 125 migrantów, największe przejście na jednocześnie od czasu wybuchu kryzysu w 2018 r.. Takie „Super Dinghies” – 10 stóp szerokości i zaprojektowane pod kątem przeciążenia masowego – oznaczają przełom przeciwdziałania. Urzędnicy obawiają się armady takich statków, pomimo serii represji w Wielkiej Brytanii.
Przybysze małe łódź w tym roku łącznie prawie 33 500-pasujący do poziomu szczytowego 2022. Przeciętny pasażerowie na łódź wzrosną z siedmiu w 2018 r. Do 61.
W konsekwencji przemoc wybuchła pośród fragmentacji gangów, wywołanej przez naloty brytyjsko-francuskie.
Kiedyś zdominowany przez pięć mega-sieci, handel rozpadł się na chaotyczne komórki uzbrojone w noże i pistolety.
Wtorek Reitano, ekspert ds. Przemytu w globalnej inicjatywie przeciwko transnarodowej przestępczości zorganizowanej, powiedział The Telegraf: „Jest więcej przemocy-walki pożarowe między rywalami, bicie dla osób niebędących płatnikami”.
Jej śledczy, którzy są osadzeni wzdłuż plaż Calais i niemieckich magazynów, zgłaszają załogi „oszukujące system” poprzez wbijanie dodatków na pokład, wywołując pokładowe bójki kończące się krwią.
W zeszły weekend dwie somalijskie kobiety zostały zmiażdżone na śmierć w wyznaczonych przez panią w powietkach kadłubów na pontonie wypełnionym 70 osobami.
We wrześniu francuscy ratownicy wyciągnęli ciała trzech osób – w tym z dwojga dzieci – z innej podłogi Super Patchhy, najwyraźniej zdeponowanej w sympatii.
Przemytnicy wykorzystują kobiety i dzieci jako „tarcze”, zniechęcające przechwyty, ale rycerstwo odparowuje w walce wręcz.
Większe łodzie niechętnie przychodzą na ratunek, zaniepokojone ryzykiem spanikowania hord.
Rząd może pochwalić się Hollow. Sankcje Starmera skierowane były do Weihai Yamar na zewnątrz za jastrzębie „łodzi uchodźców” online, podczas gdy National Crime Agency (NCA) błaga Pekinu o rozstanie się na eksporcie silników zaburtowych.
Jednak Alibaba – chińska wersja Amazon – pedałuje identyczne ponton za 1000 funtów.
Łodzie, kierowane z fabryk Qingdao przez Turcję, Bułgarię i Niemcy (Izba Echo Migrant Echo 2015), łodzie uchylają się nad zakazami datowania na morzu UE.
Minister Mike Tapp Mike Tapp powiedział: „Większe łodzie dowodzą, że zakłócamy dostawę – przechwytując części w górę rzeki”.
Jednak szef Force Bogerder Tony Smith powiedział: „To jak narkotyki w kolorze: blok jeden żył, 10 kiełków”.
Domagał się zmartwychwstania złomowanego programu deportacji Rwandy, argumentując, że sam złamał „model biznesowy” napędzający powódź.
Migracja Watch ALP Mehmet z Wielkiej Brytanii powiedział: „Przemytnicy wiedzą, że przyjazdy pozostają na zawsze – więc skalują się dla zysku”.