samolot południowo-zachodnich linii lotniczych

samolot południowo-zachodnich linii lotniczych
fotografia: Kevina Cartera (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Lider linii Southwest Airlines (Miłość-0,35%) z niecierpliwością czeka na inaugurację kolejnej administracji Donalda Trumpa. W Wywiad z Yahoo FinanceDyrektor generalny Bob Jordan twierdzi, że następny Biały Dom stworzy korzystne środowisko biznesowe dla jego branży.

„Dobrze współpracujemy ze wszystkimi administracjami, ale jasne jest, że obecnie dużo się myśli na temat znaczenia tej zmiany” – powiedział. „Myślę, że jest to konstruktywne pod wieloma względami. Oczywiście uważam, że praca podatkowa jest konstruktywna. Mam nadzieję, że otoczenie regulacyjne będzie również bardziej konstruktywne dla branży”.

Inni dyrektorzy również wyrazili podekscytowanie faktem, że Trump zostanie prezydentem na drugą kadencję. W zeszłym miesiącu Delta Airlines (Dal-0,03%) Dyrektor generalny Ed Bastian mówi, że Trump jest „powiew świeżego powietrzaNazwał to „poziomem przesady” ze strony administracji Bidena. Podobnie Frontier Airlines (ULCC-1,62%) Dyrektor generalny Barry Biffle jest entuzjastyczny O tym, co nadejdzie.

„To w pewnym sensie zerwie kajdany” – powiedział Reutersowi. (Tori-0,25%). „Skoncentrujemy się na tym, co ważne, np. na bezpieczeństwie, i przestaniemy martwić się regulowaniem cen i regulowaniem doświadczenia”.

Pod rządami Bidena praktyki stosowane w branży lotniczej zostały poddane wzmożonej kontroli. Jego Wydział Transportu będzie się skupiał na: Tak zwane „opłaty śmieciowe”opłaty za bagaż, opłaty za rezerwację miejsca itp. Kolejną polityką niepokojącą linie lotnicze są nowe przepisy wymagające od linii lotniczych automatycznego zwracania pieniędzy pasażerom za odwołane loty.

W niedawnym wywiadzie sekretarz transportu Pete Buttigieg powiedział, że szanse na jakiekolwiek niepowodzenia są niewielkie, szczególnie w wysiłkach.prawo gruntowe” po tym, jak został on uwzględniony w ustawie o ponownej autoryzacji Federalnej Administracji Lotniczej.

„Na przykład zasada automatycznych zwrotów pieniędzy zaczęła się od stanowienia przepisów, ale ostatecznie znalazła się w ustawie FAA, co oznacza, że ​​nie jest to coś, co jakakolwiek administracja może jednostronnie zmienić” – powiedział.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj