w tej historii
Sonic jest w tokuwojna wartości” dodaje nową promocję „Codzienne pragnienia i oszczędności”.
Będzie dostępny w sprzedaży przez ograniczony czas, do końca stycznia. jest przeznaczony przynieść akcję Dla konsumentów dbających o budżet promocja łączy punkty cenowe i opcje żywności, aby niektóre produkty były wyjątkowe w tym dniu.
W poniedziałek klienci będą mogli kupić ćwierćfuntowego podwójnego cheeseburgera za 1,99 dolara. We wtorki cheeseburgery za pół ceny, ale tylko w aplikacji Sonic lub online po godzinie 17:00. W środę 15 stycznia klienci będą mogli kupić corn dogi za 99 centów, 1,49 dolara przy zamówieniu czterech paluszków mozzarelli 29 stycznia i rożki z serem chili za 1,49 dolara w czwartek. Napoje i slushes codziennie za pół ceny, można je zamówić w aplikacji sieci lub zamówić online.
ponadto, Menu Sonica za 1,99 USD – Wprowadzenie na rynek w lipcu 2024 r. – Obecnie obejmuje takie pozycje, jak grillowane cheeseburgery, małe slushi z kremem, wrapy queso i miękkie precle. Klienci mogą również otrzymać bezpłatną przekąskę lub dodatek, kupując ładowarkę Sonic w sklepie Red Bull online lub za pośrednictwem aplikacji.
Konsumenci nadal muszą stawić czoła Rosnące koszty żywnościtransakcja jest najnowszym przedsięwzięciem kilku firm mającym na celu rozwiązanie tego problemu. rosnący popyt Dostępne są tańsze opcje fast foodów. Według wskaźnika cen towarów i usług konsumenckich (CPI) Departamentu Pracy Stanów Zjednoczonych cena żywności dla gospodarstw domowych wynosi ok 3,6% W ciągu ostatniego roku.
Najnowsza promocja Sonica następuje po podobnych ruchach innych sieci. Na przykład Metro jestDzisiejszy posiłekPodczas gdy handel kanapkami dzwonek taco Oferujemy Ulepszone pudełko z pragnieniami Luxe. McDonald’s Promujemy posiłek o wartości macI Starbucks wprowadzony nowe przedmioty Od espresso cortado po wegańskie wrapy z falafelem, plus Być promocja kubka z myszką Minnie Z Disneyem (DIS-0,63%). Wendy Jestem aktywny w Kombinacja 2 za 7 USD Dostępne tylko przez ograniczony czas.
Jednak nie wszystkie sieci są skłonne do obniżek. pieprz chipotle (CMG-1,44%) Na przykład niedawno Podwyższona cena o 2% i mieć pozostał zaangażowany Postępowaliśmy zgodnie z naszą polityką nieoferowania promocji. RJ Hottovy, szef działu analityki i badań w Placer.ai, wyjaśnił, że handel oparty na wartości jest w tym roku kluczową strategią, ale jego sukces będzie zależał od tego, co dostarczysz. Oprócz tej promocji.
„Są głodni nowych doświadczeń i menu” – Hottobee powiedział wcześniej Quartz.