samolot linii Delta Airlines

samolot linii Delta Airlines
fotografia: Agencja Celal Gunes/Anadolu (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Delta jest Raport o wynikach za czwarty kwartał Jak będzie w 2024 dowiemy się już w piątek. Według platformy danych finansowych FactSet (FDS-1,51%)Wall Street spodziewa się, że zysk netto wyniesie 1,1 miliarda dolarów przy sprzedaży na poziomie 14,2 miliarda dolarów. W całym roku inwestorzy spodziewają się sprzedaży na poziomie 3,9 miliarda dolarów przy sprzedaży na poziomie 56,7 miliarda dolarów. Wszystkie cztery liczby oznaczają spadek w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Oto historie, o których należy pamiętać, gdy publikowane są liczby i rozprzestrzeniają się informacje o ogłoszeniach o zarobkach.

Mocniejszy fundament

Agencja ratingowa Fitch przejmuje Delta Air Lines rating kredytowy na poziomie inwestycyjnym Została założona latem ubiegłego roku po uznaniu jej za śmieci na początku pandemii Covid-19, podając jako jeden z powodów najlepszy w swojej klasie udział w rynku.

„Rating na poziomie inwestycyjnym Delta potwierdza jej pozycja wiodącej sieciowej linii lotniczej na zintegrowanym rynku USA” – stwierdziła agencja. „Dominująca pozycja w głównych węzłach komunikacyjnych i wysoki poziom użyteczności sieci dają nam przewagę konkurencyjną nad mniejszymi liniami lotniczymi”.

Oznacza to, że Delta może robić niemal wszystko, co chce.

Jak dobry będzie rok 2025?

Gracze z dolnej półki rynku zakończyli rok 2024 słabymi wynikami; Spirit Airlines bankrutuje — Delta Airlines koncentruje się na klientach premium. ogłoszony Ogromny nowy, ultraluksusowy salon na lotniskuporcja luksusowy hamburger w powietrzui wysiłki w celu Sprzedawaj ulotki, gdy tylko jest to możliwe.

„Jesteśmy podekscytowani faktem, że podstawowy produkt ekonomiczny kurczy się, ponieważ oznacza to, że produkty znajdujące się na jego szczycie stają się coraz bogatsze” – powiedział Glenn Haustein, prezes firmy, powiedział prezes Glenn Haustein. dzień inwestora firmy W listopadzie. „Nawet jeśli dostępność podstawowej gospodarki będzie wyższa niż w 2024 r., w 2025 r. będzie ona rozczarowująca. Jest ona hamowana przez popyt na towary luksusowe, a popyt na towary luksusowe pochodzi nie tylko ze strony przedsiębiorstw, ale także z luksusowego wypoczynku nadchodzący.”

Czy Trump będzie wiatrem w plecy?

Choć niektórzy przedstawiciele świata biznesu niepokoją się inauguracją Donalda Trumpa na drugiego prezydenta kraju, nie ma wśród nich branży lotniczej. Dyrektor generalny Delta Air Lines, Ed Bastian, powiedział niedawno CNBC. (CMCSA-1,09%) Powiedział, że jego zdaniem Trump może zostaćpowiew świeżego powietrzaDla przewoźników.

Administracja Bidena rzuca wyzwanie liniom lotniczym w związku z powszechnością tak zwanych „opłat śmieciowych”, takich jak rezerwacje miejsc i opłaty za bagaż podręczny, które są frustrujące dla klientów. Korzystne dla Twoich wyników finansowych. Plus: gdyby wielkie plany Delty prawdopodobnie obejmowały fuzję lub przejęcie (już wyklucza to wykup akcji własnych), firma nie musiałaby zajmować się tymi problemami. Federalna Komisja Handlu Liny Khan w ich wykonaniu.

Source link