w tej historii
Starbucks (seks+0,02%) chodzenie bąbelki wyzwań Ale są pewne wielkie plany, aby wrócić na korzyść klientów.
Dyrektor generalny Brian Nicol powiedział inwestorom podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych 30 października, że wyniki finansowe spółki są niezwykle rozczarowujące i że musi ona zasadniczo zmienić swoją strategię, aby odzyskać klientów i powrócić na ścieżkę wzrostu. Teraz klienci mogą łatwiej pić kawę. ”
Jedna z największych zmian dotyczy mleka lub jego braku. Począwszy od świątecznej premiery 7 listopada, Starbucks wyeliminuje w Ameryce Północnej dopłaty za napoje bezmleczne, ułatwiając klientom personalizację napojów. Kawowy gigant planuje utrzymać stabilne ceny menu do 2025 roku.
Ambitne cele Nicole obejmują zapewnienie produktów wykonanych ręcznie; drink Realizuj zamówienia mobilne na czas, tworząc je w mniej niż 4 minuty. Celem firmy jest również osiągnięcie 90% wydajności. przywództwo w handlu detalicznym rola Od wewnątrz, aby poprawić dynamikę zespołu we wszystkich sklepach.
Ponadto na początku 2025 r. Starbucks ponownie wprowadzi do kawiarni Condiment Coffee Bar, aby poprawić interakcję z klientami i szybkość obsługi. W oparciu o opinie kluczowych klientów wprowadzenie browaru Clover Vertica do wszystkich sklepów prowadzonych przez firmę będzie również oferowane jako opcja na żądanie.
Celem Starbucks jest stworzenie przyjaznej przestrzeni do pracy i spotkań towarzyskich, dlatego udoskonalono wystrój swoich kawiarni, aby zapewnić wygodniejsze miejsca siedzące klientom, którzy chcą wypić drinka na miejscu. Kawa będzie podawana w ceramicznych kubkach.
Nicol podkreśliła, że firma planuje przenieść nacisk marketingowy z powrotem na jakość kawy Starbucks i wprowadzić „poręcze personalizacji”, aby usprawnić proces zamawiania. Jednym z powodów jest to, że proces zamawiania jest „trudny dla klientów” i stwarza „dodatkową złożoność” dla baristów. . Nicol powiedziała, że Starbucks również planuje wyposażenie barista Z ostrym narzędziem (N.W.L.-0,33%) Aby ponownie odzyskać ten „ludzki dotyk”.
W ramach modernizacji menu Starbucks ogłosił niedawno, że od 7 listopada zaprzestanie sprzedaży napojów oleato z oliwą z oliwek. Oprócz tych zmian firma również Nowa polityka dla pracowników korporacji: Od stycznia będę pracować w biurze trzy dni w tygodniu, pod groźbą wyrzucenia z firmy. Szczegóły tej polityki są nadal niejasne, ale stanowi ona część szerszych wysiłków na rzecz standaryzacji działań.
Starbucks kwartalne zyski Sprzedaż była niższa od oczekiwań Wall Street, co podkreśla problemy firmy w Stanach Zjednoczonych i na dwóch największych rynkach. Chiny. W czwartym kwartale firma zarobiła 9,07 miliarda dolarów, czyli około 80 centów na akcję. Analitycy oczekiwali sprzedaży na poziomie 9,36 miliarda dolarów i zysku na akcję na poziomie około 1,03 dolara.