w tej historii

Starbucks (seks+0,02%) chodzenie bąbelki wyzwań Ale są pewne wielkie plany, aby wrócić na korzyść klientów.

Dyrektor generalny Brian Nicol powiedział inwestorom podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych 30 października, że ​​wyniki finansowe spółki są niezwykle rozczarowujące i że musi ona zasadniczo zmienić swoją strategię, aby odzyskać klientów i powrócić na ścieżkę wzrostu. Teraz klienci mogą łatwiej pić kawę. ”

Jedna z największych zmian dotyczy mleka lub jego braku. Począwszy od świątecznej premiery 7 listopada, Starbucks wyeliminuje w Ameryce Północnej dopłaty za napoje bezmleczne, ułatwiając klientom personalizację napojów. Kawowy gigant planuje utrzymać stabilne ceny menu do 2025 roku.

Ambitne cele Nicole obejmują zapewnienie produktów wykonanych ręcznie; drink Realizuj zamówienia mobilne na czas, tworząc je w mniej niż 4 minuty. Celem firmy jest również osiągnięcie 90% wydajności. przywództwo w handlu detalicznym rola Od wewnątrz, aby poprawić dynamikę zespołu we wszystkich sklepach.

Ponadto na początku 2025 r. Starbucks ponownie wprowadzi do kawiarni Condiment Coffee Bar, aby poprawić interakcję z klientami i szybkość obsługi. W oparciu o opinie kluczowych klientów wprowadzenie browaru Clover Vertica do wszystkich sklepów prowadzonych przez firmę będzie również oferowane jako opcja na żądanie.

Celem Starbucks jest stworzenie przyjaznej przestrzeni do pracy i spotkań towarzyskich, dlatego udoskonalono wystrój swoich kawiarni, aby zapewnić wygodniejsze miejsca siedzące klientom, którzy chcą wypić drinka na miejscu. Kawa będzie podawana w ceramicznych kubkach.

Nicol podkreśliła, że ​​firma planuje przenieść nacisk marketingowy z powrotem na jakość kawy Starbucks i wprowadzić „poręcze personalizacji”, aby usprawnić proces zamawiania. Jednym z powodów jest to, że proces zamawiania jest „trudny dla klientów” i stwarza „dodatkową złożoność” dla baristów. . Nicol powiedziała, że ​​Starbucks również planuje wyposażenie barista Z ostrym narzędziem (N.W.L.-0,33%) Aby ponownie odzyskać ten „ludzki dotyk”.

W ramach modernizacji menu Starbucks ogłosił niedawno, że od 7 listopada zaprzestanie sprzedaży napojów oleato z oliwą z oliwek. Oprócz tych zmian firma również Nowa polityka dla pracowników korporacji: Od stycznia będę pracować w biurze trzy dni w tygodniu, pod groźbą wyrzucenia z firmy. Szczegóły tej polityki są nadal niejasne, ale stanowi ona część szerszych wysiłków na rzecz standaryzacji działań.

Starbucks kwartalne zyski Sprzedaż była niższa od oczekiwań Wall Street, co podkreśla problemy firmy w Stanach Zjednoczonych i na dwóch największych rynkach. Chiny. W czwartym kwartale firma zarobiła 9,07 miliarda dolarów, czyli około 80 centów na akcję. Analitycy oczekiwali sprzedaży na poziomie 9,36 miliarda dolarów i zysku na akcję na poziomie około 1,03 dolara.

Source link