grać

Shane Lowry otrzymał karę dwusuwową po drugiej rundzie otwartych mistrzostw w Royal Portrush Golf Club w piątek.

Lowry był zdeterminowany, aby spowodował, że jego piłka się poruszyła, gdy ćwiczy się w szorstkim przed drugim strzałem w 12. dołku Par-5.

Wynik Lowry’ego na dziurze został zmieniony z PAR na podwójny Bogey przez komitet reguł R&A, stosując regułę 9.4.

Reguła brzmi: „Ta zasada ma zastosowanie tylko wtedy, gdy jest znane lub praktycznie pewne, że gracz (w tym caddy gracza) podniósł piłkę w spoczynku lub akcje zawodnika lub ich caddy, spowodowały, że się poruszało”.

Lowry, który wygrał otwarte mistrzostwo w 2019 r., Stwierdził, że uświadomił się potencjalnemu naruszeniu zasad przeciwko niemu przez urzędnika zasad, gdy szedł na 15. toru wodnym.

Shane Lowry dzieli się swoimi przemyśleniami na temat kary

„Nie kłóciłem się do mojej sprawy, ale byłem rozczarowany, że nie mają na nas więcej kąty kamery”, powiedział Lowry reporterom. „… Muszę wziąć karę, ponieważ nie mogę o tym mówić o nazwie ani rzucić się tak. Zajmę się tym”.

Aplikacja USA Today dostaje cię do sercu wiadomości – szybko. Pobierz na wielokrotnie nagradzane relacje, krzyżówki, opowiadanie audio, enewspaper i nie tylko.

Source link