Niebo nie będzie granicą dla dzieci, które marzą o zakupie biletu w kosmos, jeśli znajdą „Złoty Bilet” o wartości 5000 funtów.
Na pytanie, co zrobią z nagrodą pieniężną od Frubesa, jedno na 10 dzieci ujawniło, że przelałoby gotówkę na bilet w kosmos, a połowa (49%) poszłaby prosto do sklepu z zabawkami.
Dzieci w całej Wielkiej Brytanii ujawniły niedawno swoje plany wydatków, jeśli znajdą „Złoty Bilet” podczas polowania w stylu Willy’ego Wonki. Słodycze były najchętniej wybieraną opcją – czworo na 10 dzieci chciało wydać pieniądze na swoje ulubione słodycze, a 40 procent marzyło o miłych wakacjach.
W ankiecie przeprowadzonej wśród 2000 dzieci w wieku od 5 do 12 lat wiele z nich miało wielkie marzenia: 13 procent chciało kupić własne zoo, a 12 procent chciało za wygraną przeprowadzić się do rezydencji.
Badanie zostało zlecone przez Frubes z Yoplait, aby uczcić rozpoczęcie konkursu „Złoty Bilet”, który odbywa się do 16 październikapodczas której rodziny mają szansę znaleźć jeden z pięciu złotych biletów ukrytych w trzech limitowanych paczkach z nagrodami pieniężnymi od 1000 do 5000 funtów.
Ponad połowa dzieci stwierdziła, że poczułaby się bogata, gdyby rzeczywiście znalazła „Złoty Bilet”, a wiele z nich podeszło całkiem rozsądnie do swoich planów dotyczących swojej wyimaginowanej fortuny, ponieważ 67 procent stwierdziło, że zaoszczędziłoby połowę tej kwoty i zainwestowało do 2000 funtów.
Większość dzieci (71%) wykazała się hojnością, stwierdzając, że podzieli się zdobytą nagrodą pieniężną z rodziną, a 12% przekaże nawet datek na cele charytatywne.
Rzecznik Frubes, Vandu Patel, powiedział: „To naprawdę wzruszające, jak pomysłowe i hojne plany dzieci miały w związku ze swoimi wygranymi, począwszy od obdarowywania się zabawkami i słodyczami, po oszczędzanie na przyszłość i przekazywanie datków na cele charytatywne. Nasz konkurs „Złoty Bilet” ma na celu inspirowanie marzeń i zapewnianie niezapomnianych chwil dla rodzin.”