Księżna Sussex kurczyła specjalną „edycję wielkanocną” na swojej stronie Shopmy na Instagramie, prezentując wybór odzieży dla dzieci, zabawek i słodyczy na nadchodzące wakacje. 14 kwietnia księżna Sussex dodała nową sekcję do swojej strony sklepowej, prezentując 25 przedmiotów.

Specjalnie wybrane przedmioty pochodzą od sprzedawców detalicznych, w tym Crewcuts, Boden i Trotters, oferując rodziom stylowe opcje dla swoich najmłodszych Wielkanoc. Wybór obejmuje również zestaw ogrodniczy dla dzieci, słodycze w kształcie marchwi i zabawkę w kształcie rogalików z uśmiechniętą twarzą.

W szczególności dwie marki przedstawione w kolekcji wielkanocnej Meghan – Boden i Trotters – są również faworytami jej szwagierki, księżniczki Kate, do ubierania swoich dzieci, Książę George, księżniczka Charlotte i książę Louis. Meghan wyraźnie lubi projektantów, co może być doskonałym stylem dla jej własnych dzieci, księcia Archie i księżniczki Lilibet.

Księżna Wielkanocnych typów Sussex obejmowała także picie okularów z Antropologie, niebieski kwiatowy obrus z Sereny i Lily oraz kremową gałąź sztucznego kwiatu z afloral.

Wprowadzając stronę, Meghan powiedziała obserwatorom, że zawierał „ręcznie dobraną i wyselekcjonowaną kolekcję rzeczy, które kocham”, zauważając, że „niektóre produkty mogą zawierać linki do zlecenia”.

Do tej pory szafa sklepowa Meghan skupiona na jej modzie z zakładkami „My Closet” i „Jak widać Instagram„Jak również„ Beauty ”i„ The Wedding Edit ”, ale obie strony skoncentrowane na makijażu zniknęły.

Site Zrobiona przez fotografa Jake’a Rosenberga.

Source link