Meghan Markle został pochwalony przez eksperta PR, który powiedział w końcu podjęła właściwą decyzję i pokazała światu swoje prawdziwe „autentyczne” ja po powrocie do mediów społecznościowych w nowym roku.
Księżna Sussex trafiła na pierwsze strony gazet na początku tego miesiąca, kiedy uruchomiła nową stronę na Instagramie w Nowy Rok pod pseudonimem @meghan, sześć lat po tym, jak zamknęła wszystkie media społecznościowe, wychodząc za mąż Książę Harry.
Meghan jest nowa Instagrama strona zgromadziła 1,5 miliona obserwujących, a księżna opublikowała już trzy filmy – krótki film, na którym biegnie po plaży, witając rok 2025, zwiastun jej nowego programu Netflix Z miłością, MeghanI hołd dla jej psa ratowniczego Guya, który zmarł.
Teraz, mimo że księżna była wcześniej krytykowana za promowanie stylu życia influencerów, który nie spodoba się wielu osobom, ekspert ds. PR przewidział, że jej nowa obecność w Internecie może okazać się sukcesem, ponieważ „wpisuje się” w „narracja”, którą próbuje promować.
Renae Smith, założycielka i dyrektorka Attycyzmpowiedział Express.co.uk: „Chociaż dla niektórych prezentacja może wydawać się nadmiernie dopracowana, wydaje się, że Meghan w końcu pokazuje swoje prawdziwe ja – ucieleśnienie stylu życia influencerów, z którym naprawdę się identyfikuje.
„Po latach starań o głębszą osobowość publiczną prezentuje teraz wersję, która odzwierciedla jej prawdziwe skłonności”.
Jeśli chodzi o jej nową serię lifestylową na Netflixaktóry trafi na ekrany 15 stycznia, pani Smith stwierdziła, że również „idealnie wpisuje się” w jej markę.
W zwiastunie Książę HarryMożna zobaczyć żonę artysty przygotowującą różne potrawy na oczach przyjaciół i gości, w tym aktorek Mindy Kaling i byłej gwiazdy Suits Abigail Spencer, a także szefów kuchni Roya Choi i Alice Waters.
Ekspert wyjaśniła: „Zapowiedź jej programu sugeruje, że idealnie wpisuje się on w to, co wiemy, że ma nadzieję osiągnąć dzięki narracji swojej marki.
„Brak jakichkolwiek sprzecznych doniesień pozwala mi sądzić, że jest całkiem zadowolona z wyniku.
„Nie chodzi o jedzenie czy techniki, chodzi o sprzedanie jej stylu życia. Dla jej grupy demograficznej #girlboss: żyj, śmiej się, kochaj, prawdopodobnie będzie to hit”.