Grupa zdeterminowanych protestujących w ok Norfolk nadmorskie miasteczko połączyło siły, aby przeciwstawić się planom wyburzenia 70-letniego przystanku autobusowego. Około 10 mieszkańców Sheringham zorganizowało w tym tygodniu protest przeciwko miejscowemu charakterystycznemu obiektowi, próbując powstrzymać plany jego wyburzenia.

Demonstracja na małą skalę nastąpiła po wystosowaniu petycji żądającej odwrócenia się od planów Rady Hrabstwa Norfolk dotyczących usunięcia obiektu na rzecz większego „węzła podróży”. Ponad 700 osób przyłączyło się do internetowego apelu o konserwację przystanku autobusowego z lat 50. XX wieku, w tym o zastąpienie jego muralu przedstawiającego lokomotywę parową autorstwa lokalnego artysty Colina Seala zamiast zastąpienia go alternatywą ze stali i szkła.

Zeznał naoczny świadek Wschodnia prasa codzienna że 10-osobowa grupa stawiła czoła porannemu mrozowi po tym, jak usłyszała, że ​​rada miasta planuje zburzyć budynek „potajemnie” na początku tego tygodnia.

Dodał, że doszło do „sprzeczności” pomiędzy mieszkańcami a pracownikami rozbiórki, której kulminacją było wezwanie policji, chociaż nie podjęto żadnych dalszych działań.

The KonserwatywnyWedług doniesień władze lokalne -run planują zburzyć przystanek autobusowy, aby na początku przyszłego roku zrobić miejsce dla ambitnego projektu „węzła” o wartości 350 000 funtów.

Znajdą się na nim stojak na rowery, stacja uzupełniania wody oraz znaki dla turystów.

Jednak Katie Hart, autorka petycji, stwierdziła, że ​​pierwotna budowla stała się „cenną częścią tożsamości Sheringham” i „wyjątkowym punktem orientacyjnym” miasta.

Władze argumentują, że stało się to „niebezpieczne” i zmusza pieszych do wejścia na jezdnię, choć mieszkańcy nie zgadzają się z tym.

Rzecznik rady powiedział: „Obecny wiata przystankowa nie spełnia nowoczesnych standardów dostępności i jest niebezpieczna ze względu na bliskość krawędzi chodnika, co tworzy „punkt ucisku”, który zmusza użytkowników autobusów i przechodzących pieszych do wejścia na jezdnię.

„Aby rozwiązać ten problem, wbrew fałszywym twierdzeniom zawartym w petycji, przeprojektowano zarówno wiatę przystankową, jak i nasadzenia roślin, aby zapewnić większą szerokość chodnika, zapewniając bezpieczniejsze i bardziej dostępne środowisko dla wszystkich użytkowników”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj