Meghan Markle jest bardzo „chętny” do zrobienia jednej rzeczy Odnośnie jej nowej markiJak zawsze, pomimo ostatniego luzu, stwierdził królewski ekspert.
Księżna Sussex oficjalnie ogłosiła nazwę swojej nowej marki z Instagram Wideo na początku tego miesiąca, które ma się uruchomić wiosną.
Jak zawsze uważano, że nazywa się American Riviera Orchard, Meghan stanęła przed różnymi niepowodzeniami dotyczącymi znaku towarowego w zeszłym roku.
Ogłoszenie Meghan – żalu „katastrofy” byłego personelu królewskiego – sparkowane mieszane recenzje. Niektórzy byli podekscytowani wiadomościami, podczas gdy inni krytykowali ją za zmianę nazwiska.
Ten ruch wywołał luz po tym, jak Internet Sleuths zauważył, że jak zawsze jest również nazwa małej rodziny z siedzibą w Nowym Jorku, podczas gdy księżna została wysadzona po swoim logo – palmy z dwoma kolibami z każdej strony – miała uderzające podobieństwo do tego hiszpański herb.
Ale teraz królewska ekspert bronił księżnej i powiedział, że „wszyscy popełniamy błędy” w odniesieniu do nazwy jej marki, jak inne firmy, podczas gdy podkreślili także, jak wideo Meghan przedstawiało proste wypowiedzi faktu.
Królewski ekspert Jennie Bond powiedział The Lustro: „Wiele nowych przedsięwzięć uderzyło w problemy ząbkowania, a Meghan nie było wyjątkiem.
Oczywiście powinna była być zalecana badanie praw autorskich jej wybranej marki, ale wszyscy popełniamy błędy.
„Próbowała teraz najlepiej sprawić, że te wczesne niepowodzenia”.
Pani Bond odrzuciła również raporty, twierdząc, że księżna subtelna wykopała Royals jednym z jej komentarzy i dodała, że stwierdziła fakty.
Na filmie Meghan powiedziała, że nie była w stanie podzielić się swoją pasją do jedzenia i domu przez „lata” po zamknięciu swojego bloga Lifestyle TIG – które, jak twierdzili niektóre raporty, było subtelnym wykopaliskiem w Royals, ponieważ jej blog był zmuszony się zamknąć w 2017 roku – co było mniej więcej w tym samym czasie, w którym się zaręczyła Książę Harry.
Królewski ekspert powiedział: „Nie sądzę, żeby wykopała Royals, mówiąc, że przez ostatnie kilka lat nie była w stanie dzielić się swoimi wskazówkami dotyczącymi gotowania i ogrodnictwa.
„To po prostu stwierdzenie faktu. Nie brzmiała z tego gorzkiego ani urażona. Brzmiała zachwycona, że teraz może wznowić to, co już okazała się bardzo dobra: sprzedaż pomysłów i sugestii związanych ze stylem życia”.
Gdzie indziej pani Bond twierdziła, że księżna jest bardzo „pragnąca, aby jej nowa marka była„ sukcesem ”.
Wyjaśniła: „Myślę, że chce odnieść sukces, ponieważ to właśnie okazała się bardzo dobra.
„W dzisiejszych czasach jest bardzo znana niż przed wcześniej, zanim poznała Harry’ego i prawdopodobnie przyciągnie o wiele więcej interesów do swojej witryny, więc może zarabiać na życie dla siebie i swojej rodziny.
„I to, jak powiedzieli, było jednym z powodów, dla których chcieli opuścić rodzinę królewską: zdobyć własną drogę w życiu i oczywiście być wolnym. I to jest naprawdę wystarczająco uczciwe. Dobrze dla niej, robiąc to, co wyraźnie Lubi, prawdopodobnie zarabiając wiele pieniędzy i pomaga zapłacić za luksusowe życie w Kalifornii.
Tymczasem były królewski Butler Grant Harrold powiedział, że nie jest to świetny początek dla marki Meghan, której najnowsze problemy będą zbadać „katastrofę” dla jej marki.
Powiedział GB News: „To trochę katastrofa, prawda? ), więc to nie jest świetne.
„Myślę, że miasto powiedziało, że prawdopodobnie będzie z nią walczyć, więc nie jest to świetny początek jej nowej marki”.
Dodał: „Ciągle toczy się rebranding, co jest dość interesujące. Mieliśmy różne marki – wracając do Sussex Royal na samym początku, mamy teraz tę nową serię życia, która się wychodzi, i oczywiście się wychodzi i oczywiście , ma tę nową markę, która pójdzie obok niej – to bardzo trudne.
„To nie jest coś, co zwykle robią Royals. Książę Harry jest starszym członkiem rodziny królewskiej, więc to trochę niezbadane terytorium, na które sięgają. I to jest trochę katastrofy, ponieważ wszystko, co wydają się robić, jeśli chodzi o branding, po prostu nie działa. ”