Jakiś Tunel odporny na trzęsienie ziemi Obejmuje to odległość zaledwie pół mili będzie kosztować Kanadę 2,31 miliarda funtów.
Ośmiopasowy tunel zanurzony przez 2625 stóp, który działa około 880 000 funtów na stopę, powinien być w stanie wytrzymać trzęsienia ziemiCiśnienie wody i duży ruch, gdy otwiera się w 2030 r.
Prace nad Mega-Project ma rozpocząć się w 2026 roku, aby zastąpić starzejący się czteropasmowy tunel George Massey, który łączy Delta i Richmond w Kolumbii Brytyjskiej, Cananda.
Mamy nadzieję, że bezpłatny tunel może wspierać rozwój gospodarczy ze względu na lepszy przepływ towarów i ludzi wzdłuż autostrady 99, według Shangeeta Snape, dyrektor zarządzający mobilności Arcadis Canada, który tworzy projekty projektu.
Projekt tunelu River Fraser będzie miał dedykowaną pas tranzytową w każdym kierunku, aby ułatwić przemieszczanie towarów oraz wielokrotnie używaną ścieżkę dla rowerzystów i pieszych.
Segmenty tunel są produkowane na miejscu lub w pobliżu, a następnie podnoszone na dno morskie za pomocą zanurzonego projektu, co oznacza, że unika go głębokich podziemnych wykopów.
Shangeeta Snape powiedział nowemu inżynierowi budowlanemu, że metoda jest nie tylko mniej destrukcyjna, ale także bardziej opłacalna, ponieważ jest szybsza i tańsza niż alternatywy graniczne.
Deweloperzy będą współpracować z społecznościami tubylczymi, które w dużej mierze pochodzą ze społeczności pierwszego narodu w Kolumbii Brytyjskiej, aby zrozumieć wpływ na życie na życie morskie.
Snape dodał: „Robimy to poprzez staranne planowanie i oceny środowiskowe, a także zajmując się ich priorytetami rdzennymi i pierwszymi narodami.
„Wszystkie są bardzo ściśle powiązane i uważam, że są pewne czasy roku, w których nie możemy robić budowy, ponieważ spowoduje to wiele zakłóceń niektórych rodzajów ryb i ekosystemów wodnych”.
Projekt obejmuje również wymianę mostu Deas Slough i wycofanie z eksploatacji istniejącego tunelu po działaniu nowego zanurzonego tunelu rurowego.