Christopher Bell – zwycięzca: „Powiem ci co, właśnie o tym, o czym marzysz, aby móc ponownie uruchomić w pierwszym lub drugim rzędzie w zielonej białej kaleki na żużlu. Nigdy nie wiesz, jak te rzeczy będą grać Ale jako pierwszy powiem ci, uwielbiam Superspeedway. Powrót (STEVENS) I ci chłopcy wykonali niesamowitą robotę, aby utrzymać się w miejscu, w którym mogłem po prostu utrzymać stopę. z wyścigu byliśmy w najlepszym wydaniu ”.

Carson Hocevar – drugi: „Przepraszamy (Kyle) Larson, HMS oraz pana H i wszystkich. Bardzo nam pomogli, nie zdawałem sobie sprawy, że nie ścigaliśmy się na linię. Ostatnie dwie noce były w ten sposób i były w ten sposób, i Uderzyłem go z dala od środka i wypełniam wyścig. , to nie jazda Muszę się trochę uczyć i sprzątać, ale czuję, że w doskonałej okazji nie miałem takiej okazji Dzięki wszystkim w Spire Motorsport.

Kyle Larson – trzeci: „(Cindric) dotarł tam szybciej niż myślałem, że to zrobił. Jestem pewien, że to była moja wina. (Ostatni) restart, nie widziałem tego, oczywiście (Bell) dotarł do mojej prawej strony. Nie robię tego Wiedz, co pomyślałem. Uwaga, by wyjść wystarczająco późno, dopóki nie wróciłem do wewnątrz Trochę krótki, ale dumny z tego wysiłku.

Ryan Blaney – czwarty: „To był dobry powrót. Po prostu upadłem z wirowania tam, a ja mogłem przejść i skończyło się na dobrej wykończeniu, więc nie złe powrót do zdrowia. Nie zwalniałem. ( Carson Hocevar) przygotowywał mnie, a on nie podniósł mnie i po prostu strzał, kiedy skręcam w (tury 1), i to mnie wyrzuciło. Wszyscy i byli w stanie pozostać na fartuchu Zadowolony z wyniku po 20, więc przyzwoity powrót. Dostałem pozycję na toru (Hocevar), a my udało nam się to zrobić z powrotem i uciec, więc na pewno był to dzień w górę iw dół.

Ricky Stenhouse Jr. – Piąty: „To był dzień w górę i na dół dla drużyny Chevy nr 47. Byliśmy z tyłu. Byliśmy z przodu. Mamy kilka punktów scenicznych. Wszystko, wszystko, nasz Chevy był naprawdę dobry, naprawdę dobry Mogłem iść gdziekolwiek na torze wyścigowe. Bell) tak mocno, jak tylko mogłem, co ja Zrobiłem. Nasz samochód był naprawdę dobry i dziś dobrze się bawiłem. ”

Kyle Busch – siódmy: „To było lepsze wykończenie, niż myślałem, że dostaniemy dziś wieczorem. Było tam też wiele rozbitych samochodów, więc trochę jedziemy na rowerze z niektórymi facetami, którzy się rozbili. Ogólnie rzecz 8 Chevy miałem naprawdę dobrą prędkość, po prostu miałem ciężko otworzyć to. I nie podnosząc mojego pasa Wielu facetów było z tym poradzić sobie z tym cierpliwość, więc kilka razy nas tam spędziło. Przód na koniec, ale właśnie tam się działo, więc może nie. ”

Ross Chastain – ósme: „Aby zakwalifikować 33. i przejechałem przez pole, podjąłem złe decyzje przez cały czas wyścigu. Samochód był wystarczająco dobry w ruchu, aby jeździć na rowerze. Świetne wezwanie (szef załogi) Phil Surgen na początku ostatniego etapu Przyjdź i zdobyć cztery opony.

John Hunter Nemechek – 10.: „Solidny dzień. Naprawdę dumny z Hayden (Reeves, Spotter), ciężko pracował dzisiaj. O wiele bardziej intensywny niż Daytona. Czapki z kapelusze do wszystkich mężczyzn i kobiet w Legacy Motor Club. Załoga drogowa, załoga pit. Wszyscy wykonali solidną robotę przez cały dzień. Byliśmy w stanie utrzymać go prosto przez cały dzień i uratowaliśmy kolejną pierwszą dziesiątkę. Dwa naprawdę dobre biegi, aby rozpocząć sezon i nie mogę się doczekać Cota w przyszłym tygodniu. ”

Joey Logano – 12.: „To było trudne przez cały dzień. Mieliśmy naprawdę szybki samochód, a kiedy byliśmy z przodu, mogliśmy go naprawdę dobrze kontrolować. Kiedy mieliśmy kilka bordów z przodu, była dominacja, a potem, kiedy wsiadłem do tyłu, nie poradziłem sobie wystarczająco dobrze. To po prostu kosztowało nas za dużo i nie mogłem się cofnąć. Za każdym razem, gdy dostałem szczelinę, po prostu nie było wystarczająco dobre, aby wrócić tam, więc samochód był szybki, ale potrzebowaliśmy więcej sterowania. ”

Michael McDowell – 13.: „To był pełen wrażeń dzień dla zespołu Chevy nr 71. Mieliśmy problem wcześnie z pompą wspomagania kierownicy. Właściwie straciliśmy wąż; przyszliśmy do garażu i zjechaliśmy siedem okrążeń. , nie ma tam cudownego, tak wdzięczny zakończenie Wiem, że przez całą noc wyścigował się na wygraną. Ich wysiłek – po prostu szlifowanie go, odzyskując, naprawiając problem mechaniczny i nigdy się nie poddawaj. ”

AJ General – 14.: „Ciężka walka przez całą noc, po prostu zmagała się z równowagą. Potem, kiedy wrócisz tam w ruchu, trudno jest wykonać właściwe ruchy. Zdecydowanie muszę być trochę lepiej, wykonując właściwe ruchy. Jestem dumny z tego Chłopaki;

Josh Berry – 25.: „Mieliśmy naprawdę szybki samochód. Widzieliśmy wczoraj, że wszystkie nasze samochody były szybkie. Byliśmy w stanie pozostać agresywni, pozostać w ataku, pozostać z przodu. Czuję, że jestem w sytuacji, w której mogę się udać. Próbowaliśmy tam najwięcej, ale oczywiście nie dostaliśmy wykończenia, było to po prostu szalone. na końcu Hocevar) wyrzucił (Ross Chastain) z linii i w pewnym sensie popchnąłem go przez środek, a potem po prostu zostałem wciśnięta w (skręć) jeden, a potem od (tury). Po prostu rozczarowuję. „

Austin Cindric – 28th: „To było niefortunne. Jako zespół, jako Fords, mieliśmy tu najlepsze samochody w ten weekend. Ustawymy się, aby wygrać wyścig, przyzwyczailiśmy się do ogrodzenia i nie wygrał wyścigu. Szkoda .

Ty Gibbs – 32nd: „Myślę, że naprawdę mnie tam zostałem. Czuję się, jakbym był w stanie uruchomić trzy szerokie i stanowić pewne pozycje, które straciłem. Nie wiem. Nie widziałem powtórki. Czuję się, jakby mnie tam ścisnął. Zanim się rozbiłem, czułem się, jakby nasz Camry był naprawdę dobry. Czułem się, jakbym mógł zrobić naprawdę dobre opłaty, a moja równowaga była dobra. Czułem się, jakbyśmy byli naprawdę szybcy i mogłem szarżować przez pole i zrobić naprawdę dobre podania. ”

Daniel Suarez – 33.: „Po prostu nie byłem dziś wystarczająco dobry. Po prostu nie byliśmy wystarczająco dobrzy. Dużo walczyliśmy z równowagą samochodu od pierwszego etapu. Dużo pracowaliśmy, aby spróbować ulepszyć, ale nigdy nie tak, jak my Zwykle musimy sprawdzić wszystko. Środek i nie wiedziałem, że był w środku. To mój Spotter. Nie miałem tego, jak miałem nadzieję, że nasza prędkość jest dobra, a nasza obsługa jest tutaj. Zobacz, co możemy zrobić lepiej na następny czas.”

Noah Gragson – 34th: „Widziałem (Daniel Suarez) odwrócił się przez trójoval i nie wiem, czy on wracał, czy też przycięłem go lewym uchwytem, ​​ale miałem wiele obrażeń od lewej i nie mogłem i nie mogłem i nie mogłem Kontynuować.”

Cody Ware – 35th: „Szczerze nie mam pojęcia. Wiem, że (Daniel Suarez) obracał się przed nami. Czułem się, jakbyśmy zwolniliśmy. Nie jestem pewien, czy zostaliśmy trafione od tyłu, ale następną rzeczą, którą wiem, że jestem na zewnętrznej ścianie. To kolejny frustrujący weekend wyścigów w stylu SuperPeedway dla zespołu 51 w tym tygodniu. ”

Cole Custer – 36.: „To było naprawdę duże. Jestem po prostu wdzięczny wszystkim w naszym sklepie. To było dużo pracy, którą musieli wykonać poza sezonem, ale poświęcili czas i zrobili wszystkie rzeczy. Wszyscy wykonali świetną robotę na naszych sprawach wnętrz, tak szczęśliwy, że wszyscy jesteśmy w porządku, ale jestem po prostu rozczarowany. Nienawidzę tego dla wszystkich w sklepie. Trochę walczyliśmy, ale bycie wciągniętym w wraku tylko śmierdzi. Właśnie zobaczyłem (Daniel Suarez), który podszedł do torów i stamtąd go przycięłem i wpadłem prosto w ścianę. Nie wiem, co to zaczęło. Miło będzie trochę zejść z Superspeedways i dostać się na kurs drogowy, a następnie do normalnych ścieżek wyścigowych. ”

Corey Lajoie – 38th: „Nie ma nic, co może zwiększyć tętno w samochodzie wyścigowym. Możesz porozmawiać o ponownym uruchomieniu w Dover, gdzie jest to naprawdę gorączkowe, a coś dzieje się z błyskawicą, ale w Atlancie musisz być tak precyzyjny i tak instynktowny z ruchami, które wykonujesz. Podeszliśmy naprzód. Pomyślałem, że po pierwszym stopniu postoju prowadziliśmy samochód i włamaliśmy się do tej bańki w pierwszej 20, w której można dostać świeże powietrze, czasami czyste powietrze. Wtedy możesz naprawdę manewrować. I dotarliśmy tam. Dotarliśmy tam również z całkiem przyzwoitą strategią, aby dostać się do pierwszej dziesiątki. Wszyscy byli w pewnym sensie, a ja po prostu pchałem. Dostałem (Chase Elliott), a następnie wiem, że złapał mnie w prawej tyłce. ”

Brad Keselowski – 39.: „Dostałem się do pierwszej dziesiątki i tam ponownie, wyglądało na to, że ktoś wpadł (Chase Elliott) i włożył go do ogrodzenia. Zwolniłem na to, straciłem kilka miejsc, a potem nieco później, wygląda na to Złamał się na palce prędkości i Obiecamy, że po prostu wyścigi musimy uzyskać wyścigi.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj