Gigant warzenia powoduje osłabienie jednego ze swoich lagerów z przyszłego tygodnia na podstawie nowych zasad nałożonych przez Partię Pracy.

Heineken wyprodukuje swój popularny produkt sol z alkohol Według objętości (ABV) zmniejszył się z 4,2% do 3,4% z wtorku (25 lutego).

Po raz pierwszy warzony w Meksyku, a teraz w fabryce w Zoeerwoude w Holandii, Sol stał się częścią portfela Heinekena w 2010 roku.

Jednym z powodów zmiany jest obniżenie kwoty obowiązku, które należy zapłacić za piwa, co było możliwe, gdy poprzedni rząd obniżył obowiązek produktów alkoholowych od 1,3% do 3,4%.

Według innych presji kosztów pomogły obniżyć siłę na niektórych piwach Słońce. Obejmuje to Hophead Dark Star Brewing Co. Asahi, który odnotował zmniejszenie z 3,8% do 3,4%.

Niższa stawka podatkowa od produktów o słabszych objętości alkoholu również odnotowała zmniejszenie między innymi Stella Artois, Foster i Old Speckled Hen.

Heineken powiedział na początku tego miesiąca, że ​​sprzedał więcej piw na całym świecie w 2024 r. W miarę wzrostu zapotrzebowania na marki premium.

Gigant piwowarski ostrzegł przed uporczywie słabymi sentymentami konsumentów w Europie, ale powiedział, że spodziewa się w tym roku zysków od 4% do 8%.

Zgłoszono 1,6% wzrost liczby piw sprzedawanych na swoich globalnych rynkach w porównaniu z 2024 r., W porównaniu z 2023 r., Częściowo napędzanym wzrostem marek, które nazywa, jako premium.

Obejmowało to 9% skok w głośności Heineken, a Birra Moretti również się sprzedawała. Jego heineken 0,0% bezalkoholowe piwo również odnotowało wzrost ilości o 10. rok do roku.

Firma notowana na giełdzie w Amsterdamie również w tym miesiącu przyjęła premierę hiszpańskiej marki lager Cruzcampo w brytyjskich supermarketach, a także ponad 40% skoku w wielkości sprzedaży cydru calowego.

Niemniej jednak Heineken powiedział, że puby i bary w niektórych częściach Europy zauważają mniejsze popyt po podwyżek cen i słabsze zaufanie konsumentów.

Ograniczenie ABV Sola może być przeprowadzką od browaru w celu obniżenia cen w barze i kasy, aby zwiększyć popyt, ponieważ konieczne będzie opłacenie mniejszego obowiązku.

Heineken wcześniej ostrzegał zmiany w przepisach dotyczących opakowań, które mają wejść w życie w tym roku, doprowadzą do „znacznego” wzrostu kosztów.

Zmiany oznaczają, że producenci będą musieli podnieść rachunek za upewnienie się, że materiały używane do ich opakowania są poddawane recyklingowi lub odzyskaniu.

Rzecznik Heineken powiedział: „Jak zawsze nadal podejmujemy znaczny wysiłek w całej firmie, aby zapewnić oszczędności kosztów i zwiększyć wydajność, aby podwyższyć ceny do minimum i zmniejszyć wpływ inflacji na naszych klientów”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj