Meghan Markle i Netflix są w trybie „Panic”, ponieważ „próbują uratować”, co zostało z programu telewizyjnego i marki Duchess ’, twierdzi królewski ekspert.
Księżna Sussex zmieniła nazwę jej marki Lifestyle American Riviera Orchard na w tym miesiącu, po miesiącach opóźnień na premierę i wydanie nowego Netflix Pokaż z miłością, Meghan.
Kinsey Schofield pojawił się w Talk TV, aby omówić problemy, które Meghan miała z marką. Gospodarz Kevin O’Sullivan powiedział Meghan i Netflix były w „trybie paniki”.
Dodał także: „Myślę, że wróciła do poważnej paniki, a teraz powstrzyma się od sprzedaży ubrań. Będzie to poważne ograniczenie biznesplanów”.
Kinsey powiedział: „To tylko kolejny przykład tego, jak to był obrót kryzysowy. Fakt, że dowiadujemy się zaledwie dwa tygodnie przed pokazem, który został przełożony na półtora miesiąca, że nastąpiła rebranding.
„Ty i ja debatowaliśmy, czy to będzie zrzut Netflixsposób, w jaki rzucili (Książę Harry„Seria S) Wszystko w jednym, wszystko w jednym posiedzeniu – że„ Rozpoznajemy, że to Gutter TV, mamy wszystko ”, a potem uciekli od niego.
„Właśnie dlatego podejrzewam, że rozrzedzą odcinki Meghan, aby spróbować uratować wszystko, jeśli chodzi o uruchomienie jakiegoś ręki detalicznej przed końcem programu”.
Kevin zgodził się, mówiąc: „Nie ma żadnych innych wniosków ze wszystkich wydarzeń, pośpiesznych, pośpiesznych wydarzeń z ostatniego tygodnia, Meghan i jej partnerów biznesowych w Netflix Przeszedłem w tryb paniki. ”
To jest blog na żywo. Śledź aktualizację.