Z tą historią

Łańcuchy fast food wyciągają wszystkie przystanki, aby uwieść konsumentów presji cenowej. I oznacza to prawdziwa pokusa: Niski koszt. Od frytek po skrzydła z kurczaka, konsumenci szukają ofert, a łańcuchy fast food są gotowe do nich podać.

Roger Beam, dyrektor wykonawczy Detali Innovation Center w szkole biznesu Wake Forest University, wyjaśnił nam jedne z najlepszych ofert i dlaczego restauracje typu fast food (i ich klienci) je uwielbiają.

„Godny posiłek działa na trzy sposoby, aby korzystać z restauracji, które im serwują” – powiedział. „Przede wszystkim presja ekonomiczna pomaga utrzymać ruch klientów, gdy normalna sprzedaż zostanie ograniczona”.

McDonald’s

Obraz z 7 tytułami najlepszych posiłków fast food ”data-chomp-id =

fotografia: Mark Santiago (Getty Images))

Według Beam, menu wartości z drugiego powodu działa, że ​​„posiłki o wartości pozwalają łańcuchom restauracji zachować nazwę wśród konsumentów, którzy zastanawiają się, gdzie wybrać fast food. Promując cenne opcje gastronomiczne w komunikacji reklamowej i marketingowej, pomaga łańcuchom budować większą część podziału potencjalnych klientów”.

Golden Arch urzeka atrakcyjnych klientów posiłkiem w wysokości 5 USD do lata. Menu McValue składa się z wyboru kanapki McDouble lub McChicken, czteroczęściowych kurczaków, małych frytek i małego napoju bezalkoholowego. Ponadto niektóre opcje BOGO sprawiają, że klienci są atrakcyjni, w tym (ceny różnią się w zależności od rynku).

  • Burger z podwójnym serem (3,29 USD)
  • McChicken (3,29 USD)
  • 6 -częściowy kurczak McNuggets (3,89 USD)
  • Frytki (2,39 USD)

Burger King

Obraz artykułów z 7 tytułami najlepszych posiłków na temat wartości fast food ”data-chomp-id =

fotografia: Lauren Desicca (Getty Images))

Trzecim powodem, według Beam, jest wsparcie łańcuchów jako oferowania wartości w porównaniu z konkurencją w dobie inflacji. „Jeśli jesteś restauracją znaną już z wysokiej jakości jedzenia, postrzegane jako wartość oprócz wysokiej jakości prowadzi do silnej przewagi konkurencyjnej” – powiedział Beam.

i Burger King (QSR+0,83%)) Oferując duet za 5 USD i trio o wartości 7 USD, próbujemy godnego posiłku na wiosnę. Umowa pozwala gościom wybierać od 5 lub 3 USD za 7 USD, takie jak Whopper Junior, oryginalne kanapki z kurczaka, burgery serowe, średnie frytki, 8 -częściowe frytki z kurczaka lub średnie napoje bezalkoholowe za 7 USD.

Taco Bell

Obrazy artykułów z 7 tytułami najlepszych posiłków na temat wartości fast food Jpg

fotografia: Justin Sullivan (Getty Images))

Taco Bell (Ignam-0,93%)) Zawsze chodzi o wartość. Pamiętajcie, że w środku nocy w środku nocy w środku nocy w roku młodych dorosłych zbliżył 50 centów tacos.

Nowe menu o wartości głodu Taco Bell obejmuje bardziej nudne opcje wielkości posiłku, każde z 10 różnymi elementami menu, dostępnymi za cenę poniżej 3 USD. Nowe menu wartości głodu zawiera cztery wegetariańskie opcje, w tym tandetne walety, pikantne miękkie tacos ziemniaczane, tandetne fasola i burrito ryżowe oraz tandetne ziemniaki Fiesta. Uzupełnianie istniejących wegetariańskich przedmiotów znajduje się sześć nowych wpisów w menu o wartości głodu, w tym tacos podwójnego układania, stosy, tandetne burrito z podwójnym wołowiną, 3 -sete z kurczakiem płaskimi topieniem, kurczak enchilada i załadowane nachos wołowiny.

Jednak Taco Bell potajemnie chce dodać do swoich rozkazów zwrotek cynamonu i meksykańską pizzę.

„Restauracje typu fast food są bardzo podobne do sprzedawców spożywczych, którzy używają niektórych produktów jako liderów strat o różnych porach roku (na przykład Turcja Święta Dziękczynienia). Zniżka ta często obejmuje impulsy, podczas gdy kupujący wchodzą do sklepu, a większość kupujących korzysta z możliwości zakupu innych produktów” – powiedział Beam.

Popeye

Obraz z 7 tytułami najlepszych posiłków fast food ”data-chomp-id =

fotografia: Scott Olson (Getty Images))

Smażony kurczak Popeyes jest dostępny w niezwyciężonej cenie i oferuje wiele trzech sztuk za jedyne 5 USD.

„Podczas gdy marże zysku za godny posiłek może być maszynką do golenia, sieć osiągnie wyższą marżę dla innych produktów, które sprzedają klientów, gdy zatrzymują się w restauracjach” – powiedział Beam. „Więc Popeye chce, abyś zamówił czerwoną fasolę i ryż. Ta strategia„ cennego posiłku ”może wydawać się wyjątkowa w branży fast food z powodu presji inflacyjnej, ale strategia stojąca za nią jest taka stara, jak komercjalizacja. „

Królowa mleczarska

Obraz z 7 tytułami najlepszych posiłków fast food ”data-chomp-id =fotografia: Justin Sullivan (Getty Images))

Ta umowa, w przeciwieństwie do większości innych, świeci, ponieważ zawiera deser. Nie, to nie jest burza śnieżna, ale hej, to wciąż lody. Umowa zawiera oryginalny cheeseburger lub trzyczęściowy pasek z kurczaka, chrupiące pełnowymiarowe regularne frytki i wybór 21 uncji. Napoje, niedziele wykonane ze światowej sławy miękkiej porcji DQ (gorąca krówki, truskawka lub czekolada).

Beahm powiedział, że menu wartości może być dobrym barometrem dla całej gospodarki.

„Wraz ze wzrostem cen inflacji jest to dobry barometr gospodarki, ponieważ konsumenci stają się jeszcze bardziej wrażliwi na cenę. Oznacza to, że zwracają większą uwagę na cenę kupowanego produktu. Wycenione posiłki oferują jeszcze niższe ceny bezwzględne podczas inflacji i są tańsze niż inne elementy menu, które są eskalacyjne ceny, co czyni je jeszcze bardziej atrakcyjnymi”.

Wendy’s

Obraz z 7 tytułami najlepszych posiłków fast food ”data-chomp-id =

fotografia: Brandon Bell (Getty Images))

W 2025 r. Wendy skupi się na umowie o posiłku od 2 do 2.

5 $ BIG SIE BAGJest w menu od 2019 roku, ale nadal jest ostoją. Podaje chrupiącą kanapkę z kurczaka lub junior bekon cheeseburger i zawiera frytki, 4 sztuki samorodki i mały napój.

Biały zamek

Obrazy z 7 tytułami najlepszych posiłków fast food ”data-chomp-id =obraz: White Castle Company (Getty Images))

Ta transakcja dotyczy komfortu. Zapomnij o hamburgerach i frytkach, jest to niebo fast food: niechlujne szczęki. Według Erica Chiana, eksperta ds. Fast foodów i restauracji, który jest profesorem ekonomii na University of Nevada w Las Vegas.

„Gdy tablica menu wyświetla prawie wartościowe posiłki, zmusza konsumentów do inaczej myślenia, że ​​zawsze handlują, wybierając posiłki. W ekonomii nazywa się to strategią pakietu” – powiedział Chen.

Source link