„Woke” RAF Praktyka rekrutacyjna pozostawiła nabożeństwo w obliczu niedoboru pilota. Dyrektywa rekrutacyjna zobaczyła wiadomość e -mail wysłaną do starszych liderów, w której przestali wybierać „bezużytecznych białych pilotów” w celu poprawy różnorodności i okazała się, że jest niezgodna z prawem w 2023 r.
Po skandalu szef powietrza Sir Richard Knightton został zmuszony przeprosić po zapytaniu o uprzedzenie. Zgodnie z wyciekającym dokumentem widocznym przez Daily Mail, usługa potrzebuje teraz „większej liczby pilotów w szkoleniu”, a kandydat wcześniej odrzucił ustawiony. To następuje Keir Starmer deklaracja, że będzie gotów umieścić „buty na ziemi” Ukrainaktóre nieuchronnie byłyby wspierane energią powietrzną.
W RAF Wewnętrzna informacja informacyjna zatytułowana „Możliwości transferu profesjonalnego do specjalizacji pilotażowej”, zachęca się pracowników do przeniesienia z powodu potrzeby więcej pilotów „wymaganych do szkolenia”.
Mark Francois, minister sił zbrojnych w cieniu, powiedział Daily Mail: „Dostępność pilotów bojowych RAF została dotknięta idealną burzą: w tym obudzą manipulacje praktykami rekrutacyjnymi, odrodzenie cywilnych linii lotniczych po-Covid oraz problemy techniczne z samolotami szkoleniowymi, szczególnie niezawodność silnika na Hawk T2.
„Wszystko to naprawdę ma znaczenie. Jeśli teraz zobaczymy „dysze na niebie” broniące jakiejkolwiek ukraińskiej umowy pokojowej, potrzebujemy wystarczającej liczby wyszkolonych pilotów, aby je latać.
„Gdy zbliżamy się do obchodów dnia, warto pamiętać, że RAF nigdy nie zabrakło Spitfires ani Huraganów podczas bitwy o Wielką Brytanię, ale prawie zabrakło nam pilotów myśliwców”.
Po skandalu, RAF Przyznał, że „niektórzy mężczyźni doświadczyli dyskryminacji” z 31 osób zidentyfikowanych jako prawdopodobnie przegapili premię do dołączenia 5000 funtów, gdyby byli w stanie spróbować dołączyć.
Jakiś RAF Rzecznik powiedział Daily Mail: „Mamy wystarczającą liczbę pilotów i załogi powietrznej, aby przeprowadzić wszystkie bieżące operacje i obsługę linii frontu.
„Ponadto aktywne zarządzanie systemem treningów latających skróciło czas szkolenia i zaległości w dziedzinie powietrza studenckiego w rurociągu.
„Ten dobry postęp umożliwił nam ponowne otwarcie wniosków o załogę do obsługi personelu”.
Jakiś RAF Rzecznik powiedział: „Te roszczenia są nonsensowne. Mamy wystarczającą liczbę pilotów i załogi powietrznej do przeprowadzenia wszystkich bieżących operacji i obsługi linii frontu.
„Wcześniejsza kwestia dyskryminacji rekrutacji RAF nie ma znaczenia dla szkolenia pilotażowego lub rekrutacji.
„Poczyniliśmy duże postępy w poprawie systemu szkolenia latającego, który umożliwił nam ponowne otwarcie aplikacji załogowych do obsługi personelu. Ulepszenia te skróciły czas treningu i skróciły zaległości w załodze studenckiej w rurociągu. ”