Kiedy przedstawiciel roszczeń, którego zadzwonię do Stevena, usiadł przy jego komputerze około 7:15 JESTEM W zeszłym tygodniu nie spał już przez półtorej godziny. Powiedział, że poranna rutyna dla niego i jego rodziny najlepiej opisać jako „samodzielnie”. Tego dnia czekał, aż swój starszy syn prysznic, zanim zbierze swoją kolej; Ani on, ani jego żona nie mieli czasu na śniadanie. Dołączył do administracji zabezpieczenia społecznego dwa dekady temu i zaczął specjalizować się w jednej z jego bardziej złożonych i mniej znanych funkcji: zapewnianiu formy dobrobytu zwanego uzupełniającym dochodem bezpieczeństwa lub SSI, osobom niepełnosprawnym lub wyjątkowo biednym. Ale SSA jest tak mało personelu, że Steven robi wszystko. „Moim zadaniem jest być jak ośmiornica” – powiedział. Budżet administracyjny agencji nie nadążał za rosnącym obciążeniem pracą, ponieważ coraz więcej osób staje się na emeryturze. Teraz serwis informacyjny informował o prezydenta Donald Trump I Elon Muskprzez Muska DOŻA Strój, planował zwolnić do połowy sześćdziesięciu tysięcy pracowników agencji. (SSA powiedział później, że jego celem było utrata siedmiu tysięcy.) DOŻA uzyskał również dostęp do baz danych SSA. „Nie wiemy, jak długo tu będziemy” – powiedział Steven. „Niektórzy ludzie są naprawdę wkurzeni. Inne są smutne i emocjonalne. Inni planują. ” Kilka dni wcześniej Trump zapewnił długą samokontować mowa do Kongresuw którym oskarżył SSA o „szokujące poziomy niekompetencji i prawdopodobnego oszustwa”.

Steven mieszka w miasteczku na środkowym zachodzie w pobliżu miejsca, w którym się urodził i wychował, co oznacza, że ​​czasami rozpoznaje krewnego lub przyjaciela rodziny w aktach sprawy i musi się wycofać. Trzy dni w tygodniu jest w kabinie w regionalnym biurze polowym, jednym z dwustuset w USA przez pozostałe dwa dni, pracuje z domu, przy plastikowym składanym stole w rogu jego sypialni. Był na wczesnej zmianie. Jego laptop został oparta na neon-zielonym pojemniku, który zwykle używany do przechowywania LEGO lub kredek. Został otoczony dwoma dużymi monitorami, tworząc tryptyk. Wokół niego znajdowały się stosy ubrań i książek dla dzieci. W pobliżu jego lewej stopy był mały metalowy samochód; Nagleł żółte notatki czytane „zegar”, „fan” i „półka” do zegara, fana i półki na korzyść jego najmłodszego dziecka, które uczyło się czytać. Żona Stevena dokonała rezygnacji z przedszkola i opieki dziennej, a potem wróciła do domu. Ma własną konfigurację biura na dole.

Dzień oficjalnie rozpoczął się, kiedy Steven zalogował się do tuzina programów. Jeden miał blokowy monochromatyczny interfejs, który wyglądał tak, jakby był od późnych lat dziewięćdziesiątych. Kolejny został oznaczony jako „Centrum akcji obciążenia”, w jasnobrązowej, skośnej czcionce podobnego rocznika. Steven zachował listę swoich haseł, które musiał rutynowo aktualizować, na złomie papieru obok jego klawiatury. Zeskł coś, co nazywa się „lista łaskotek”, która podkreśliła pilne sprawy. Jego głównym zadaniem było przeprowadzenie niemedycznych wywiadów „ponownego ustalenia” (kod: „RZ”) – część procesu SSA dotyczących ubezpieczenia, że ​​obecni odbiorcy nadal są uprawnieni do otrzymywania świadczeń. Ponad siedmiu milionów Amerykanów w każdym wieku liczy na SSI, a sześćdziesiąt milionów seniorów otrzymuje płatności emerytalne. Ubezpieczenie społeczne jest największym programem rządowym w kraju i głównym źródłem dochodów większości odbiorców. Zostało to wyobrażone przez Frances Perkins podczas Wielkiego Kryzysu. „Ponowne określenie są najwyższym priorytetem” – powiedział Steven. „Powinniśmy mieć na nich od trzech do pięciu osób w każdym biurze. Czasami jest tylko jeden. ”

Założył bezprzewodowy zestaw słuchawkowy, który podłączył się do swojego laptopa i internetowego systemu telefonicznego. Pierwsze połączenie ponownego ustalenia dotyczyło rodzica, który otrzymywał SSI w imieniu niepełnosprawnego dziecka. „Cześć, to Steven z Administracji Ubezpieczeń Społecznych” – powiedział. „Dzwonię tylko, aby sprawdzić, czy możesz umówić się na wizytę ponownego ustalenia”. Jego żołądek warknął. W prawym dolnym rogu jego środkowego ekranu migotał powiadomienia. Został z dzwoniącym. Data urodzenia? Małżeństwa? Plactions? Kliknął bąbelki „Tak” i „nie” i wpisał liczbami. Miał wiele zapamiętał scenariusz. „Jakieś elementy posiadane dla potencjalnej wartości?” zapytał. „Notatki weksla, nieruchomości lub nieruchomości biznesowe, lub ZDOLNY Konta? ” SSI jest przydzielany na podstawie dochodu, aktywów wnioskodawcy, wielkości rodziny i innych czynników. Podjęcie decyzji często zajmuje to rok i pomoc prawnika. (Wcześniej w karierze Stevena wyniosły od trzech do sześciu miesięcy.) Jeśli wniosek zostanie odrzucony, sprawę można odwołać do sędziego administracyjnego, a oczekiwanie na te przesłuchania wynosi około dwóch lat.

„To była ostatnia zweryfikowana kwota” – kontynuował Steven. „Czy to się zmieniło?” Czekając, aż program przejdzie do następnego ekranu, spojrzał na e-maile na swoim najbardziej wysuniętym monitorze. Było więcej z siedziby głównej i zasobów ludzkich oraz związku pracowników niż zwykle. Od listopada trzech komisarzy SSA lub pełniący obowiązki komisarzy przyszło i minęło: Martin O’Malley, Carolyn W. Colvin i Michelle King. Facetem, który teraz dowodził, był Leland Dudek, którego Trump wyniesienia z roli średniego zarządzania zapał Aby pomóc DOŻA Dostęp do plików SSA, ogromna biblioteka indywidualnych dokumentacji medycznej, mieszkaniowej, rodziny i finansów. Dudek ogłosił plany wyeliminowania sześciu na dziesięć regionalnych kwatery głównej; Kilku dyrektorów opuściło agencję. W e-mailu All-Staff Dudek napisał:

Krytyka, pogarda, stonewalling i obrona to cztery siły, które mogą zakończyć dowolną relację i osłabić każdą instytucję. . . .

Wybory mają konsekwencje. . . .

Teraz, pod prezydentem Trumpem, podążamy za ustalonym precedensem: służymy na przyjemność i kierunek prezydenta. Tylko sądy lub Kongres mogą interweniować.

W najnowszym e-mailu z siedziby głównej stwierdzono, że „skuteczni dziś” pracownicy nie mogli angażować się w „przeglądanie internetowe” „wiadomości ogólnych” lub „sporty” w „sprzęcie wyposażonym w rząd”.

Steven został prawie wykonany z ponownym ustanowieniem. Twarde przypadki, takie jak nadpłata, która musiała zostać skazana na pazur, mogłyby „uczynić rozmowę dłuższą, wulgarną”. Ten był łatwy; Płatności w wysokości około tysiąca dolarów miesięcznie będą kontynuowane. „Otrzymasz oświadczenie podsumowujące dotyczące informacji, które omówiliśmy” – powiedział. Przeszedł na drugie połączenie. Ten również dotyczył młodego dorosłego, którego dozorca – w tym przypadku organizacja non -profit – była odbiorcą. „Cześć. To jest Steven z Ubezpieczeń Społecznych. Jak się masz?” Jego telefon komórkowy brzęczał. Od czasu realizacji Trumpa był na płodnym, mrocznie humorystycznym czacie grupowym z innymi pracownikami SSA na Środkowym Zachodzie. Nazywał ich swoimi siostrami i braciami. Nadchodzące przesłanie było linkiem do wiadomości o zbliżającym się zamknięciu biur terenowych SSA w okolicy. Jeden człowiek na czacie, który głosował na republikanie, ale stał się sceptyczny wobec Trumpa, napisał: „Kurwa niewiarygodny. . . . To zniszczyłoby zdolność naszej agencji do obsługi społeczeństwa. ”

Tymczasem połączenie ponownego ustalenia stawało się trudne. Nowe źródło dochodów wydawało się komplikować obliczenie zasobów. Steven wstrzymał organizację non -profit i zalogował się do Equifax. Przeszedł przez pokój, żeby wziąć plastikową butelkę wody i wziął SWIG. „Naprawdę staram się nie zejść z głębokiego końca” – powiedział. Gdyby jego biuro zostało zamknięte, a sąsiednie biura, wiele osób nie miałoby możliwości uzyskania korzyści. Po pierwsze, wnioski o karty ubezpieczenia społecznego i niektóre formy SSI musiały zostać złożone osobiście.

Steven również martwił się o swoje dobre samopoczucie. Jego dzieci były na jego ubezpieczeniu zdrowotnym. On i jego żona musieli opiekować się ojcem. Wydział Human-Sources SSA wysłał e-mail zatytułowany „Restrukturyzacja organizacyjna-dostępność dobrowolnego ponownego uzgodnienia, wczesnej emerytury i płatności zachęt do separacji dla wszystkich uprawnionych pracowników-bez wyjątków komponentu lub pozycji”, które wydawały się presji pracowników. „Wiele z tych rzeczy jest celowo poniżające” – powiedział Steven. „Próbują zrobić wszystko, co w ich mocy, aby ludzie zrezygnowali”. Ostatnio on i inni pracownicy biurowej powiedziano, że ich praca jest bezpieczna, ponieważ „są„ krytyczne ”. To było uspokajające, ale tylko „trochę”.

Kiedy wyszukiwanie Equifax okazało się niejednoznaczne, Steven powiedział non -profit: „Będę musiał położyć to na tylnym palniku, dopóki nie będę mógł uzyskać informacji”. Wszystkie trzy jego ekrany były głośne. W zespołach Microsoft przełożony prosił o aktualizacje dotyczące określonych przypadków. Kolejne okno pokazało nazwiska ludzi czekających w holu biura polowego w czasie rzeczywistym. Patrzył na imię w kolejce. „Ten, grałem z nią tag telefonu” – powiedział Steven. Otworzył czat, aby ostrzec kolegę w biurze.

Praca jest zaskakująco osobista. Plik Ubezpieczeń Społecznych zawiera wiele bliskich informacji. Po szybkim spojrzeniu Steven może powiedzieć, gdzie narodził się odbiorca, w jakim języku mówią, czy byli zaangażowani w system opieki nad dziećmi, jeśli są małżeństwem, niezależnie od tego, czy małżeństwo to zakończyło się w wyniku rozwodu czy śmierci. Ma kilku kolegów, których „postawy ssą wysokie niebo”, spowodowane mieszanką stresu i podejrzeniem biednych. „Uwielbiam pomagać ludziom” – powiedział. „Jesteś dla nich pierwszy kontakt”.

Następnie Steven musiał dostać „na telefony”. Wystawienie losowych połączeń na infolinii SSA nie jest technicznie częścią jego pracy, ale nie kwestionował zadania. Przez kilka tygodni wszyscy byli zobowiązani do pomocy. „Dzień dobry. Ubezpieczenie społeczne. To jest Steven – powiedział. „Jaki jest twój numer ubezpieczenia społecznego? W porządku, zaczynając od twojego imienia i daty urodzenia. . . ” Dość szybko zakończył kilka pierwszych połączeń. Wysłał brakujący dokument podatkowy, zaplanował ojciec na spotkanie osobiste, aby uzyskać kartę ubezpieczenia społecznego dla swojego dziecka, i potwierdził informacje bankowe dla bezpośredniego depozytu odbiorcy. Czwarte połączenie, obejmujące utraconą czek, było bardziej skomplikowane. Wcierał czoło kciukami i nakłaniami.

Później Steven otrzymał dwa masowe e-maile. Pierwszy przypomniał wszystkim pracownikom SSA o przesłanie „obowiązkowego cotygodniowego zadania”-e-maila „co zrobiłeś w zeszłym tygodniu”, z pięcioma punktami podsumowującymi to, nad czym pracowali-wyraźnie do rządowego biura zarządzania personelem, a nie do nikogo w ich rzeczywistej agencji. Drugi był kolejnym prośbą dla pracowników, aby zrezygnować lub przejść na wcześniejszą emeryturę. Ostrzegł, że niektórzy, którzy zdecydowali się pozostać na „krytycznych pozycjach bez misyjnych”, mogą zostać przeniesione do centrów telefonicznych SSA. Żadna definicja „krytycznego misji”.

„Po prostu zastanawiam się, Jak długo mogę to robić?– powiedział Steven. Wiele lat przed Trumpem i DOŻAbył okres, kiedy nie mógł spać. „Praca spowodowałaby, że budzę się w środku nocy” – powiedział. „Wiesz, jak twój mózg nie może się zamknąć, czy po prostu boisz się następnego dnia?” Niepokoi go niektóre sprawy – dziewczyna, która była wykorzystywana w rodzinie zastępczej, ale skończyła się z babcią, która ukradła jej kontrole SSI. Był także nawiedzony potrzebą osiągnięcia kwot spraw, nigdy wyraźnie stwierdzonych, ale często dorozumianych. „W tej branży odbywa się skracanie zakrętów, gdy przedstawiciele próbują po prostu coś z nich odebrać” – powiedział. „Więc to jest:„ Zrobiłem to ”. Ale czy naprawdę pomogłeś tej osobie? ” Jego najnowszymi źródłami zmartwień były artykuł informacyjny, w którym O’Malley, były komisarz SSA, przewidywał „upadek systemu i przerwanie korzyści” w ciągu „trzydziestu do dziewięćdziesięciu dni” oraz oświadczenie byłego urzędnika agencji, który opisał urzędnik agencji, który opisał DOŻANaruszenie protokołów prywatności i prawdopodobieństwo „krytycznych błędów, które mogą zwiększyć systemy SSA”.

Steven nigdy nie był fanatykiem nic oprócz jego ulubionej drużyny piłkarskiej, ale teraz wierzy, że on i jego współpracownicy są częścią „podziemnego ruchu”, aby zapobiec zniszczeniu ubezpieczenia społecznego. Trump i piżmo oraz bardziej konwencjonalni republikanie, obsesyjnie mówią o wykorzenianiu oszustw na błędach i nadpładzie SSA, ale generalny inspektor agencji stwierdził niedawno, że mniej niż jeden procent świadczeń rozdzielonych w latach 2015–2022 był niewłaściwy. Steven uważa, że ​​masowe zwolnienia spowodują, że wrażliwi Amerykanie nie dostaną pieniędzy, do których uprawnieni. „Obsługujemy ludzi w najlepszych i najgorszych czasach” – powiedział. „Ludzie zmierzający na emeryturę, przetrwanie małżonków, wdów, wdowców. Kiedyś otrzymalibyśmy skargi od społeczeństwa. Zaczęlibyśmy od telefonu, przepraszając. „Jesteśmy niedopowiedzeni!” „Teraz kontynuował:„ Ludzie przepraszają nas ”. ♦

Source link