Z tą historią
McDonald’s Wymagana jest prędkość. Cóż, przynajmniej chciałbym to zrobić.
Gigant fast food restrukturyzuje swój biznes w celu przyspieszenia premier produktów, koncentrując się na „wygraniu” w trzech kluczowych obszarach: wołowinie, kurczaku i napojach.
„Moglibyśmy poruszać się szybciej” – powiedział dyrektor generalny Chris Kempczyński na LinkedIn (MSFT+0,56%)) post. Dodał, że obejmuje to pracę w „bardziej poziomowy sposób”.
Kempczinski wyjaśnił, że ta nowa struktura pomoże McDonald’s wdrożyć duże pomysły w kluczowych funkcjach, takich jak operacje, łańcuch dostaw i projektowanie restauracji. przez Demontuje tradycyjne silosy I stwórz Specjalistyczny działMcDonald’s chce szybko reagować na trendy rynkowe i wymagania klientów.
Część tej zmiany będzie obejmować mianowanie nowego oficera w restauracji. Obecnie odpowiedzialny za międzynarodowe dywizje firmy w Europie, Kanadzie i Australii Jil MacDonald przejmie pierwszą rolę. Kempziński podkreślił potrzebę jednego „punktu kontaktowego” dla wszystkich tych wysiłków opartych na technologii.
Być może najbardziej strategicznie zespół ustanawia trzy globalne leady kategorii: wołowina, kurczak i napoje. Takie podejście kwestionuje liderów kategorii, takich jak Yum! Właściciel marki (Ignam-0,28%)) KFC, kontroluj to Rynek kurczaka.
Ponieważ ceny fast food przenikają, a ceny fast foodów zwiększają klientów, nowa strategia McDonalda może być guzkiem potrzebnym do odzyskania konkurencyjności. Kempchinski, który wcześniej pracował w Kraftheinz. (KHC-3,03%)) i Pepsi Co. (Energia-2,21%))uważa, że przyjęcie sposobu myślenia produktu wyposażonego w konsumenta McDonald’s pomoże przyspieszyć tempo.
Nie jest to jednak łatwe zadanie. Przypadek McDonald’s nadal stoi przed wyzwaniami, w tym odzyskiwaniem z Rozwój Escherichia coli W październiku 2024 r. Bolało to pieszych.
Kilka łańcuchów restauracji, takich jak Domino i tata Johnsobniżyli prognozy finansowe, powołując się na staranne wydatki z powodu inflacji i niepewności geopolitycznej. Jest to przede wszystkim powiązane z zbliżającymi się taryfami prezydenta Donalda Trumpa.
Ponieważ McDonald’s pracuje nad odzyskaniem udziału w rynku, jego najnowszy ruch może zachęcić inne łańcuchy do inspirowania. Jak ożywienie ostatniego zwycięstwa Shamrock Shake I Egg Mcmuffin Dealzostał dobrze przyjęty przez konsumentów świadomych budżetu.
„Może to mieć jeszcze większy wpływ na naszych klientów” – powiedział.