Statek kontenera, który rozbił się na Morzu Północnym, nie powiodło się kontroli bezpieczeństwa związanego z kierownictwem.

Dokumenty kontroli Port State Control (PSC) z lipca ubiegłego roku pokazują, że irlandzcy urzędnicy uznani za „czytanie komunikacji/kompasu” Solonga było „niezależne”.

Było to wśród 10 niedoborów podkreślonych podczas kontroli portugalskiego naczynia w Dublinie.

Inne problemy obejmują alarmy „nieodpowiednie”, rzemiosło przetrwania „niezbyt utrzymywane”, a drzwi ognia „nie są wymagane”.

W poniedziałek rano Solong rozbił się w tankowca Stena nieskazitelna u wschodniego wybrzeża Yorkshire.

Ten pierwszy dryfuje i płoną, ale nie oczekuje się, że zatonął.

Firma wysyłkowa Ernst Russ, która jest właścicielem Solonga, potwierdziła, że ​​kapitan statku został aresztowany przez policję Humberside pod zarzutem rażącego zaniedbania, po tym, jak członek załogi został domniemany martwy, gdy operacja poszukiwania i ratownictwa została zakończona w poniedziałek wieczorem.

59-letni mężczyzna pozostaje w areszcie, a siły rozpoczęły dochodzenie karne w sprawie wypadku.

Kolejna inspekcja PSC przeprowadzona przez szkockie władze w Grangemouth w październiku 2024 r. Znalazła dwie braki z Solong.

Jeden z nich był związany z ratownikami – zaprojektowanymi do wrzucenia do wody, aby zapobiec utonięciu – „nie jest właściwie oznaczona”.

Solong nie został zatrzymany po inspekcji w Dublinie lub Grangemouth.

Kontrole PSC są przeprowadzane na statkach w portach na całym świecie.

Mają one weryfikację stanu statku i że jego sprzęt spełnia przepisy międzynarodowe.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj