PARIS (AP) – Paryż przemówił, a ostateczny autorytet mody ustanowił prawo: nadchodząca jesień chodzi o mocy ramion, otaczającą odzież wierzchnią i paletę kolorów, która biegnie od ponurego do surrealistycznego.

Jeśli Milan złagodził romans, a Nowy Jork pochylił się w Y2K Grunge, Paryż odparł Sartorial Surety – garderobę zbudowaną dla ostrego, poważnego i spektakularnego. Płaszcze są ogromne, krawiectwo powraca, a dramat jest wybierany na każdym froncie.

Podczas gdy trendy mogą rozpocząć się w luksusie, szybko spływają, gdy firmy modowe, takie jak Zara, H&M, i Shein ścigają się, aby przekształcić spektakl pasa startowego w hity masowe.

Oto, co rządziło pasami startowymi:

Płaszcze tak duże, że mogą cię zjeść

Jeśli myślałeś, że odzież wierzchnia zeszłego sezonu była zbyt duża, Paryż po prostu zaśmiał się w twojej twarzy.

W tym sezonie płaszcze nie są tylko duże – są potworne. Na Louis VuittonNicolas Ghesquière wysłał kocowe płaszcze z biodrami przypominającymi pananier, przypominające XIX-wieczne podróżników kolejowych nakładających się na podróż.

Tymczasem, Demna Balenciaga w teatrze Aby skupić się na czystej, rzeźbiarskiej objętości: wełniane płaszcze, hybrydy puffer i strukturalne rowy, które na nowo zdefiniowały sylwetkę bez sztuczek. Morski Serre, zawsze zrównoważony innowator, stworzył ponadwymiarową odzież wierzchnią z materiałów upcyklingowych, potwierdzające nadmiar i etykę może współistnieć.

Ramiona wystarczająco szerokie, aby rywalizować z renesansowym obrazem

Ramiona mocy powróciły i oznaczają biznes.

W Givenchy, debiut Sarah Burton Dostarczane dostosowane płaszcze z ramionami brzytwymi, zmiękczonymi jedynie nienagannymi zasłonami. Victoria Beckham wyolbrzymiła linię ramion podczas wieczornych sylwetek, tworząc działanie posągowe. Jonathan Anderson z Loewe grał z zniekształconymi proporcjami, dodając surrealistyczne zwroty akcji do dowodzącej ramy. Oraz w Saint Laurent, Anthony Vaccarello przyjął pomysł na najczystszą formędestylacyjna moc w rzeźbione, precyzyjne ramiona, które sformułowały każdą sylwetkę jak zbroja.

Wiadomość? Niezależnie od tego, czy jesteś w garniturze, czy w sukience imprezowej, zajmuj się miejscem.

Czerwony, czarny i niebieski

Kolor zmienił się w tym sezonie.

Alessandro Michele Valentino Kąpał swoją kolekcję w głębokim, krwawym czerwonym, wzmacniając jego intensywność show osadzoną w lynchijskiej toalecie. Tymczasem, Akris zbadał niebieski – Midnight, Cobalt i Cerulean zdominowały kolekcję, która wydawała się medytacyjnym badaniem materiału i światła.

Balenciaga zaprezentował czarny jako stwierdzenie, a nie domyślnie, usuwając nadmiar i pozwalając głębiom cienia.

Wynos? Upadek monochromatyczny jest w środku, ale nie jest minimalny.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj