Meghan MarkleNetflix Show udało się znaleźć na 10 najczęściej oglądanych programach na giganta przesyłania strumieniowego Pomimo zjadliwych recenzji, które otrzymałpojawiło się. Z miłością, Meghan Premiera na całym świecie w zeszły wtorek i składa się z ośmiu 33-minutowych odcinków, które pokazują księżną gotujące różne potrawy i ujawniają porady i wskazówki dla jej kumpli.
Ale program został głównie wysadzony przez krytyków który opisał to jako „nieokrzeceni”. Pomimo ostatniego raportu, w którym stwierdzono, że program przyniósł „Office ćwierć widzów” ich wspólny program, Harry i Meghan – wydane w 2022 r. – przyniesione, nowe dane Netflix ujawnił, że był to jedna z najczęściej oglądanych serii na całym świecie w ostatnim tygodniu. Gigant streamingowy powiedział, że z miłością Meghan pojawiła się na swojej liście 10 najlepszych programów Global Top 10 z 2,6 milionami wyświetleń.
Running Point, w którym wystąpiła seria komediowa Kate Hudson z 12,2 milionami wyświetleń, a następnie thriller Zero Day, z udziałem Roberta De Niro jako byłego prezydenta USA, z 7,5 miliona i brytyjskim True Story Toxic Town, z 4,7 milionami.
Halo inspirowane gierą wideo, True Crime Show American Murder: Gabby Petito, Tyler Perry Drama Beauty in Black, najnowsze odcinki WWE RAW, komediowy specjalny Andrew Schulz: Life and the Seventh Series of Docu Series Formula 1: Drive to Survive wypełniło najlepsze 10.
W NetflixTeksyczne miasto w Wielkiej Brytanii, w którym występuje aktorka Doctor Who Jodie Whittaker jako matka, która obwiniała skandal Corby Toxic Waste za spowodowanie wad w tym regionie – zajęło pierwsze miejsce, gdy z miłością Meghan była siódmym.
Firma wcześniej powiedziała, że liczy zaangażowanie poprzez poglądy, mierzone całkowitymi godzinami oglądanymi podzielonymi przez czas działania, a nie liczbę osób oglądających program.
Najnowsze księżną Netflix Seria została przesłana przez krytyków, a Guardian opisał go jako „bez gormowy wypełniacz stylu życia” i „tak bezcelowe, może to być ostatni program telewizyjny Sussexes”, podczas gdy Telegraph oznaczył go „szaleństwem” i „ćwiczeniem narcyzmu”.
Ale Meghan powiedziała, że jej nowy projekt „czuje się jak nowy rozdział, który jestem tak podekscytowany, że mogę się podzielić i mogłem uczyć się od was wszystkich”, w tym, co prawdopodobnie będzie postrzegane jako ukłon wobec ograniczeń, które odczuwała w rodzinie królewskiej.
Księżna w zeszłym tygodniu uruchomiła swoją markę Lifestyle jak zawsze, a jej strona internetowa ujawniła jej pierwsze produkty: Raspberry Jam i kwiatowe posypki, które promuje podczas całego programu.
Harry i Meghan wydali w sumie pięć programów Netflix Do tej pory – Harry i Meghan, żyj, Heart of Invictus, Polo i najnowszy z miłością, Meghan.
Drugi sezon pokazu księżnej nadchodzi jesienią i już zakończył filmowanie, według Netflix.