Cadbury nawiązał współpracę z ukochaną marką ciastek, aby tej wiosny wprowadzić nowy bar czekoladowy na półki lokalnego supermarketu. „Najtrudniejszy sekret” Cadbury musiał zachować na półkach w tę sobotę.
Możesz znać Biscoff Lotus Best jako towarzyszący ciastkowi obok kawy podczas wakacji. Ale Biscoff rozszerza swoją ofertę czekoladowe przekąski. Nowy Cadbury Dairy Milk Biscoff Bar będzie dostępny od tej soboty w wybranych sklepach. Charakterystyczna kremowa czekolada otacza cudownie satysfakcjonujące chrupnięcie karmelizowanych ciastek Biscoff, które mają na celu utrzymanie kubków smakowych.
Bar 150G będzie dostępny od niezależnych sprzedawców detalicznych i głównych supermarketów od 15 marca i będzie wyceniony na 2,00 £.
Aby podzielić się pyszną ucztą z przyjaciółmi i rodziną, bar Cadbury Dairy Milk Biscoff jest Ostateczna przekąska Dla fanów czekolady i herbatników.
Connor Gould, menedżer marki w Cadbury, powiedział: „To może być najtrudniejszy sekret, jaki musieliśmy zachować… Wiemy, że ludzie uwielbiają nieodpartą gładkość mlecznej czekolady mlecznej Cadbury i satysfakcjonującego chrupania Biscoff, więc ta współpraca była czymś, co byliśmy podekscytowani, aby ogłosić zarówno miłośnice czekolady, jak i biszkopt.
„To mecz wykonany w nieba czekoladowym, okazuje się być naprawdę wyjątkowym i pysznym doświadczeniem dla wszystkich! Nie możemy się doczekać, aby usłyszeć, co o tym myśli. ”
Bar Cadbury Dairy Milk Biscoff będzie dostępny w Sainsbury’s od soboty 15 marca w Morrisons od środy 19 marca, Tesco we wtorek, 25 marca i Asda od czwartku, 27 marca.
Nadchodzi po tym, jak Cadbury zaprezentował genialną Nowa oferta opakowań mlecznych z mleczką Ma to na celu rozwiązanie odwiecznego kłótni na dzielenie się czekoladą.
Opakowania zostały zaprojektowane do alokacji czekolady na podstawie tego, kto naprawdę „zasługuje na” każdy kawałek. Dwanaście dowcipnych i powiązanych scenariuszy obejmuje szereg codziennych sprzeczek.
Scenariusze obejmują uznanie rodzinnego szefa kuchni, pamięci urodzinowej lub wakacyjnego planistę. Należą do nich także „Who aktualizuje współdzielony kalendarz” i „który wybrał, co oglądać”.
Ta sprytna inicjatywa jest zgodna z badaniem przeprowadzonym przez Cadbury z udziałem 2000 Brytyjczyków, oświetlających niezliczone małe, ale bezinteresowne czynności wykonywane codziennie.