Uczniowie stracili w zeszłym roku 11,5 miliona dni uczenia się, ponieważ liczba zaginiona w klasach wciąż wzrosła. Nowe badanie wykazało, że wagarowanie nie jest jedynym problemem, ponieważ nastąpił również gwałtowny wzrost liczby wykluczonej ze szkoły.
Ponadto coraz więcej rodziców niż kiedykolwiek uczę się uczęszczać swoich dzieci, pomimo obaw, że w niektórych przypadkach oznacza to, że młodzi ludzie nie są kształceni. Rząd próbował przywrócić dzieci do klasy po tym, jak niektóre z nich utrzymały dom Covid Blokada po prostu nigdy nie wróciła. Ale badania przeprowadzone przez Institute for Public Policy Research wykazały, że liczba nieudanych dni szkolnych faktycznie wzrosła o 10 procent między jesiennymi 2022/23 a 2023/24.
Wyłączenia wzrosły o ponad jedną trzecią w ciągu jednego roku, a liczba uczniów w edukacji domowej wzrosła o ponad 20 procent między 2022/23 a 2023/24.
Opublikowany dziś raport podkreślił również obawy, że niektóre szkoły zachęcają rodziców do utrzymywania słabych uczniów w domu, procesu znanego jako „off-rolnictwo”, który może wydawać się poprawić wydajność szkoły, ale może mieć niszczycielski wpływ na młodzież.
Efua Poku -Amanfo, pracownik naukowy w IPPR, powiedział: „Dzieci nie mogą się uczyć, czy nie są w innym przypadku, że nie są w stanie uczyć się, że nie są w tajemnicy, nie są w tajemnicy.
Pepe Di’iasio, sekretarz generalny Stowarzyszenia Szkoły i Liderów Kolegium, powiedział: „Zagubione uczenie się wpływa na dużą – i rozwijającą się – grupę dzieci, a osoby żyjące w ubóstwie są najtrudniejsze”.
W raporcie wezwano do przepisów do monitorowania, gdy dziecko jest przenoszone ze swojej szkoły, aby upewnić się, że Departament Edukacji wie, gdzie są kształceni dzieci.
Bill Department for Education’s Children i szkół powrócił wczoraj do parlamentu. Stworzy nowy rejestr „dzieci nie w szkole” w każdym władzach lokalnych w Anglii, aby władze lokalne mogą zidentyfikować wszystkie dzieci, które nie są w szkole w ich obszarze i zapewnić, że otrzymują odpowiednią edukację.