Meghan MarkleNowy program mógł uzyskać wiele krytyki, ale nowe badania pokazują, że seria gotowania przyniosła bardzo potrzebny wzrost turystyki w okolicy. Nie nakręcony w Meghan i Książę Harry’S własny rozległy dom Montecitoserial został sfilmowany w innej siedzibie tuż przy tej samej okolicy – miejsce, które para nazywała domem od palenia Royal Life w 2022 roku. Wygenerowało to ogromne zainteresowanie tym obszarem, co daje nieoczekiwanym wzmocnieniu turystyki.
Samuel Jefferies, starszy menedżer ds. Marketingu wzrostu w Bókun, powiedział, że od czasu wydania serii Meghan w ostatnim miesiącu w Montecito odbyło się 424 000 wyszukiwań. Oprócz tego wyszukiwania „Montecito Hotels” zgłosiły wzrosły, z 354 % wzrostem w ciągu ostatniego miesiąca.
Inne wyszukiwania potencjalnie zainspirowane serią Meghan obejmują wyszukiwanie „Wellness Retreat California”, które wzrosły o 29%.
Podczas gdy obszar Montecito zyskał nowe zainteresowanie serii, program podobno zwiększył zainteresowanie ludzi, jeśli chodzi o gotowanie, jak donosi te nowe odkrycia.
Samuel Jefferies at Rezerwacja Powiedział: „Widzieliśmy wzrost zainteresowania działaniami, w której Meghan bierze udział w jej nowej serii, z poszukiwaniem„ rodzinnych zajęć gotowania ”o 31% i„ lekcjach gotowania początkujących ”o 25% w ciągu ostatniego miesiąca, pokazując, jak to wpłynie na turystykę wraz z wzrostem rodzinnych kulinarnych doświadczeń.
„Domowe potrawy są głównym tematem programu, a Meghan popiera znaczenie prostych, przygotowanych posiłków wykonanych z pielęgnacją i świeżymi, lokalnymi składnikami w pierwszym odcinku.
Od wydania pierwszego sezonu jej programu na początku tego miesiąca, Netflix potwierdził, że Drugi sezon zostanie wydany.
Nie ustalono jeszcze daty, gdy fani mogą spodziewać się następnego sezonu na ekranach telewizji.