Grupa samochód Eksperci prowadzili test każdego Mercedes Obecnie w sprzedaży w Wielkiej Brytanii, aby zdecydować, który jest najlepszy ze wszystkich.

Decyzja została podjęta po dokładnym napędu testowym i przeglądu każdego modelu, niezależnie od kształtu ich ciała i rodzaju paliwa. Eksperci, dzięki uprzejmości renomowanej publikacji motoryzacyjnej Auto Express, zdecydowali, że ostatecznie sprowadziła się do walki między dwoma niemiecki Saloonowe samochody producenta, Klasa C i jej większy brat Klasa E.

Ogólnie rzecz biorąc, Klasa C-z początkowymi cenami 44 000 funtów za nowe pojazdy-wygrała ze względu na swoją wydajność, poprawę i jakość kabiny. Eksperci doszli do wniosku: „Ten model koncentruje się bardziej niż kiedykolwiek na wydajności. Elegancka aerodynamika przyczynia się do imponującej gospodarki dostępnej w większości silników, w zakresie, który nadal oferuje parę silników wysokoprężnych.

„Kabina w stylu klasy S jest kolejnym wielkim punktem (Mercedes) Przychylność C-Class-jest uderzające, technologia działa dobrze i wydaje się prawie tak ekskluzywna jak większy samochód. ”

Jednak chociaż klasa C była skrytykowana za to, że jest drogi w biegu, mając większe koła, które miały negatywny wpływ na komfort jazdy i mniejszy but, który rywalizuje z takimi jak BMW.

Za drugim i trzecim miejscem były odpowiednio klasa E (55 250 £) i EQA SUV (48 890 £). Klasa E została opisana jako „jeden z najlepszych przykładów tego, co Mercedes może zrobić”.

Eksperci wyjaśnili: „Jego wyrafinowanie i ekonomia są na szczycie klasy, dzięki czemu Klasa E jest samochodem, w którym pozytywnie rozkoszujesz się długimi napędami, a na drugim końcu czuje się świeżo jak stokrotka”.

AutoExpress pochwalił również EQA elektryczny za „szeroki zakres modeli… Premium Auth… (i) przyzwoity zasięg”, podczas gdy niektóre z ofert sportowych Mercedesa również znalazły się w pierwszej dziesiątce, w tym AMG GT.

To coupe zostało opisane jako ma więcej wielkiego stylu Tourer niż jego sportowy poprzednik. Niemniej jednak powiedzieli, że chociaż był to mniejszy hot rod, był „bardziej wyrafinowany niż jego poprzednik”.

Niedawny przegląd Mercedes Zakres w Wielkiej Brytanii pojawia się, gdy firmy samochodowe na całym świecie próbują wymyślić, jak odpowiedzieć Donald TrumpTaryfy.

Podczas gdy prezydent włożył większość krajów z powrotem na bazę taryfa Poziom wynoszący 10 procent, nadal pozostawia producentom trudną równowagę do uderzenia.

Jednym z potencjalnych konsekwencji taryf może być to, że ceny nowych samochodów w Wielkiej Brytanii wzrosną w miarę jak koszty taryf są przekazywane konsumentom ekspres.

Prezydent AA, Edmund King OBE, wyjaśnił: „Producenci samochodów zależne od wysokiej części sprzedaży w Stany Zjednoczone będzie najtrudniejszy i straci sprzedaż.

„To, czy utrata sprzedaży w USA zwiększy koszty pojazdów w Wielkiej Brytanii, może zależeć od konkurencji o sprzedaż na danym rynku segmentów samochodów w Wielkiej Brytanii. Rynek samochodów w Wielkiej Brytanii jest już dość konkurencyjny pod względem ceny, więc duże podwyżki cen mogą przynieść efekt przeciwny do zamierzonego”.

Source link