Z tą historią
Tesla (TSLA)) Nie sprzedają większości pojazdów elektrycznych zarejestrowanych na największym rynku pojazdów elektrycznych w USA. Automaker podobno stracił ważną pozycję w Kalifornii.
Według publikacji sponsorowanej przez California New Car Dealer New California New Car Dealera California New California New Car Dealera California New California New Car Dealera California New California New Car Dealera California New California New Car Dealera California New California New California New Car Dealera California News Association (CNCDA), udział w państwowym rynku EV spadł do 43,9% w pierwszym kwartale tego roku, z 55,5% w poprzednim roku, z 55,5%. Rejestracje Tesli na pierwszy kwartał 2025 r. Spadły o ponad 15% w poprzednim roku, podczas gdy wszystkie pozostałe rejestracje EV wzrosły o 35%.
Według raportu CNCDA Tesla sprzedała 43 322 pojazdy w Kalifornii w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku. Były dwa najlepiej sprzedające się EV: SUV Model Y i sedan Model 3. Honda (HMC)) Prolog, Hyundai (Hymtf)) Ioniq 5 i Ford (F)) Mustang Mach-E (wszystkie SUV-y) zaokrąglił pierwszą piątkę. Kontrowersyjna cyberbrud zajął ósme miejsce wśród sprzedaży EV państwa. Model 3 pozostał najlepiej sprzedającym się „bliskim luksusowym” samochodem w Kalifornii.
W raporcie stwierdzono, że „starzejący się skład produktu i odbicie przeciwko politycznym inicjatywom Elion Musk prawdopodobnie będą kluczowym elementem spadku” udziału w rynku Tesli.
Jest to najnowszy hit dla serii Teslas.
Na początku kwietnia Tesla Zgłoszono najgorszy kwartał sprzedaży Przez lata. Że 336 000 jednostek dostawczych było znacznie poniżej niskich oczekiwań Wall Street. W zeszłym tygodniu firma Ciągnąłem cicho Opcje zakupu Model S i X EV z chińskich stron internetowych.
Znaczna część spadku firmy pochodzi od Musk, CEO firmy, który ma bliskie powiązania z prezydentem Donaldem Trumpem (i jego rolą szefa kosztów wydajności rządowej i podziału miejsc pracy) oraz innych kontrowersyjnych komentarzy. Na całym świecie pojawiły się niestosowne protesty anty-tesli, ale rosną wandalizm przeciwko pojazdom i obiektom firmowym.
„Bezprecedensowe” uszkodzenie marki Tesla cierpi Zaskoczyło to analityków W JPMorgan Chase (JPM))już wyjaśnił luz z maskami, że nie był równy w historii przemysłu motoryzacyjnego.
„Uważamy, że raporty o sprzedaży i produkcji Tesli w pierwszym kwartale mogą nie docenić zakresu reakcji konsumenckiej”, powiedział analityk JP Morgan prowadzony przez Ryana Brinkmana w notatce na początku kwietnia.
Producent samochodów nie mógł go użyć Ostatnie nierówności związane z taryfą w sprzedaży detalicznej Konsumenci zaczęli spieszyć się, aby kupić drogie przedmioty, takie jak samochody, zanim wejdą stawki samochodu Trumpa. Samochody Tesla są budowane w obiektach w Kalifornii i Teksasie, ale firma opiera się na importowanych częściach, które mogą zostać skrócone na wyższe taryfy na początku maja. Piżmo Komentowałem O zwyczajach (i Poszedłem za Jeden z Ich architekci) Kiedy zostały ogłoszone.