Z tą historią

Do Meksyku przyjeżdża sieć restauracji „meksykańska”.

pieprz chipotle (CMG)-samozwańczy „meksykański grill”, znany z Burrito Bowl, Carnita i 3 Octopus Line Line Line, nie rozszerzył się na południe od granicy, mimo że łańcuch ma taryfę o tematyce południowej, pomimo przekroczenia granicy. Jest to coś, co zmieni amerykańską markę, gdy przeprowadzą się, aby otworzyć swoją pierwszą lokalizację w Meksyku na początku 2026 roku.

„Jesteśmy przekonani, że odpowiedzialnie pozyskiwane, klasycznie gotowane autentyczne jedzenie będzie rezonować z naszymi meksykańskimi gośćmi” – powiedział Nate Lawton, dyrektor ds. Rozwoju biznesu Chipotle. „Pokreślenie do krajów zaznajomionych z naszymi składnikami i świeżą żywnością sprawi, że będzie to dla nas atrakcyjny rynek wzrostu”.

Chipotle współpracuje z Alsea Sab, firmą restauracyjną, która przyniosła takie marki, jak Cheesecake Factory i Starbucks.niespodzianka) i Burger King (QSR) Do Ameryki Łacińskiej. A Chipotle nie jest pierwszą amerykańską marką inspirowaną Ameryką Łacińską. Alsi obsługuje również Chile (jeść) w Ameryce Środkowej i Południowej. (Jednak Chipotle Burritos jest dokładniej opisywany jako klony tych znalezionych w dzielnicy misyjnej San Francisco.)

Chipotle ma rodzaj gorącej serii, a analitycy mają nadzieję, że CMG zgłosi zarobki w wysokości 0,28 USD na akcję. 0,27 USD na akcję W corocznym kwartale. Firma przekroczyła szacunki Wall Street EPS w ostatnim raporcie czterech czwartych.

„Wydaje się to szczególnie dobrą strategią dla szybkich swobodnych łańcuchów, które mogą teraz realizować, biorąc pod uwagę obecne międzynarodowe plany wzrostu i koszty oparte na taryfie, które przechodzą w kraju”.

„Chociaż inne łańcuchy mogą zwrócić uwagę w obliczu niepewnego międzynarodowego środowiska handlowego, ogłoszenie pokazuje gotowość Chipotle’a do tworzenia tworzenia słów z ich działaniami” – mówi Beam.

Powiedział także, że przy pozyskiwaniu lokalnych składników przedział cen Chipotle nie powinien być zbyt bolesny dla meksykańskich klientów.

„Biorąc pod uwagę, że koszty produktów rolnych importowanych z Meksyku do USA wzrosną z powodu zwiększonych taryf, otwarcie restauracji w Meksyku pozwoli łańcuchom restauracji utrzymywać stosunkowo niskie ceny menu krajowego. Dodaje, że to dodaje GZależność łańcuchów restauracji, które opierają się na produktach rolnych uprawianych w Meksyku, jest jednym ze sposobów zabezpieczenia wyższych kosztów na rynkach takich jak USA, otwierając restauracje w pobliżu źródła.

„Zasadniczo znacznie zmniejsza łańcuch dostaw i sprawia, że„ farm-to-froy ”jest lokalną rzeczywistością dla gości Chipotle w Meksyku”, mówi Beam.

Source link