Z tą historią

Ponieważ rynki wirują wśród obaw o taryfy i wojny handlowe, niektóre firmy znoszą znaczną recesję: Netflix (NFLX)).

Firma była jednym z rzadkich jasnych miejsc w poniedziałkowej umowie, o prawie 2% po zaoferowaniu pierwszego kwartału rozbicia z ekspertami porównującymi duże pisklęta z dużymi technologiami zamiast dużych mediów. Netflix odnotował zysk w wysokości prawie 3 miliardów dolarów i marżę zysku operacyjnego w wysokości 31,7% do 10,5 mld USD przychodów.

Netflix przewyższył zarówno S&P 500, jak i indeks NASDAQ od południa w poniedziałek, odpowiednio o 2,8% i 3,1%. Firma wzrosła o 12% od początku roku, ale S&P i Nasdaq spadły o 12,5% do 18%.

Raport analityka Williama Blaira powiedział, że Netflix „obecnie nie ma żadnych ekonomicznych wiatrów stabilnych retencji”. Firma usług finansowych utrzymała ocenę „przewyższającą” akcje Netflix.

„Netflix jest stosunkowo izolowany od niedawnych zawirowań rynkowych, ponieważ nie jest zbyt narażony na taryfy i jest stosunkowo odporny na potencjalne kryzys gospodarczy w przyszłości” – napisali analitycy Ralph Schackart i Jack Brencaewski w raporcie. „Ogólnie rzecz biorąc, Netflix jest w stanie pozostać zwycięzcą świeckiego przesyłania strumieniowego. Uważamy, że będzie nadal mieć moc cenową na dłuższą metę”.

Kluczowe punkty w raporcie obejmują podwyżki cen zgodnie z oczekiwaniami, a zatrzymanie jest silne i stabilne. Działalność reklamowa jest skalowana normalnie. A duża, monetyzowana publiczność Netflix powinna zapewnić, że firma wyprzedziła swoje konkurentów.

„Netflix ujawnił, że ma ponad 700 milionów widzów, z ponad dwiema trzecimi odbiorców spoza USA”-napisali analitycy. „Biorąc pod uwagę naszą strategię dywersyfikacji treści, która tworzy oryginalną treść dla krajów globalnych, pozwoli to firmie zachować przewagę konkurencyjną”.

Netflix spodziewa się, że przychody z drugiego kwartału nieznacznie przewyższy prognozę Wall Street. Przychody powinny wynosić od 4,35 do 44,5 mld USD w 2025 r.

Według analityków William Blair Netflix ma obszary poprawy. To znaczy jego produkt reklamowy. Na początku tego miesiąca firma wdroży swoje apartamenty reklamowe w USA i zacznie wdrażać swoje produkty na innych rynkach reklamowych.

„Naszym zdaniem jest to ważne, ponieważ reklamodawcy proponują Netflix, który jest potrzebny do ulepszenia swojej platformy reklamowej, zapewnią reklamodawcom lepsze pomiary i celowanie, nowe formaty reklam i zaawansowane możliwości programowe” – napisał analityk.

Firma rozważa także inne sposoby ekspansji. Dyrektor generalny Netflix, Ted Sarandos, powiedział w czwartek, że podcast wideo jest kolejnym formatem, który wylądował na platformie, potencjalnie wyciągając działalność z Spotify. (miejsce)) I YouTube (Googl)).

Inni analitycy podzielili się optymizmem Williama Blaira. Łańcuch jpmorgan (JPM)) Analityk Doug Anmuth napisał w notatce klienta opublikowanej w niedzielę, że „atakuje Netflix (IS), ale zapasy pozostają obronne”. Ponadto analityk Oppenheimer Jason Helfstein nazwał to „najczystszą historią w Internecie” po wynikach pierwszego kwartału.

Source link