Kanclerz potwierdził, że Wielka Brytania nie obniży swoich standardów ani regulacji w dół w zamian za umowę handlową z USA.

Rachel Reeves Przed kluczowym spotkaniem ze swoim amerykańskim odpowiednikiem w Waszyngtonie przemawiała.

W wywiadzie dla Sky News pani Reeves powiedziała, że ​​jest „pewna”, że zostanie osiągnięta umowa, ale powiedziała, że ​​ma czerwone linie na temat standardów żywności i samochodu, dodając, że zmiany w bezpieczeństwie online były „nie do negocjacji dla rządu brytyjskiego”.

Komentarze oznaczają najsilniejsze zaangażowanie w mnóstwo zasad i przepisów, które od dawna stanowiły dla Amerykanów.

Rachel Reeves
Obraz:
Rachel Reeves rozmawiała z Gurpretem Sky Narwan

Blog Money: Prywatna wyspa Wielkiej Brytanii kochana przez Rihannę i Stormzy na sprzedaż

Administracja USA naciska na Wielką Brytanię, aby złagodzić zasady dotyczące eksportu rolnego, w tym wołowiny traktowanej hormonami.

Podczas gdy Wielka Brytania mogła obniżyć taryfy na niektóre produkty rolnicze, które spełniają przepisy, ministrowie jasno stwierdzili, że nie obniży swoich standardów.

Jednak rząd był mniej stanowczy w stosunku do bezpieczeństwa online.

Technologiczna czerwona linia

Amerykańska branża technologiczna bardzo sprzeciwiła się brytyjskiej ustawie o bezpieczeństwie online, która została wprowadzona w 2023 r. I wymaga od firm technologicznych chronią dzieci przed szkodliwymi treściami online.

We wcześniejszym projekcie umowy handlowej brytyjskiej brytyjskiej, rząd brytyjski rozważał przegląd ustawy w nadziei na skręcenie taryf amerykańskich.

Jednak kanclerz zasugerował, że nie było go już na stole.

„Według standardów żywności zawsze byliśmy bardzo jasni, że nie będziemy podlać standardów w Wielkiej Brytanii i podobnie uchwaliliśmy ustawę o bezpieczeństwie online, a bezpieczeństwo, szczególnie naszych dzieci, nie można negocjować dla rządu brytyjskiego”-powiedziała.

Dodała, że ​​Wielka Brytania „nie idzie do obszarów bezpieczeństwa drogowego”, co może utorować drogę amerykańskim SUV -ami, które zostały zaprojektowane w celu ochrony pasażerów, ale nie pieszych.

Podczas gdy bariery nietaryfowe pozostaną nienaruszone, we wtorek wieczorem zgłoszono, że Wielka Brytania może obniżyć taryfę motoryzacyjną z 10% do 2,5%.

Obliczenia za czerwonymi liniami Reevesa


Zdjęcie Gurpret Narwan

Gurpreet Narwan

Korespondent biznesu i ekonomii

@Gurpreetnarwan

Co Wielka Brytania może zaoferować Amerykanom, jeśli nie jest przygotowana do obniżenia swoich standardów?

Donald Trump wcześniej opisywał bariery nietaryfowe, które blokują amerykańskich eksporterów jako „oszustwo”.

Wielka Brytania ma pewne możliwości obniżenia stawek taryfowych – a Rachel Reeves zasugerowała, że ​​to była jej skupienie – ale nasza jest już bardzo otwarta gospodarka, nie mamy ogromnego zakresu obniżenia stawek taryf.

Prawdziwa nagroda dla Amerykanów znajduje się w dziedzinie tych barier nieskoryfowych.

Nastąpiło wiele spekulacji na temat tego, co Wielka Brytania może zaoferować, ale kanclerz w środę udzielił kompleksowego zobowiązania, że ​​nie będzie rozwiązywać standardów.

Jest wielu, którzy odetchną zbiorowe westchnienie z ulgą – od brytyjskich rolników po kampanie bezpieczeństwa drogowego i rodziców małych dzieci.

Podczas gdy rząd jest wrażliwy na wszelkie potencjalne publiczne luz, ma również kolejny czynnik do przemyślenia.

Kiedy pani Reeves wróci do domu, rozpocznie przygotowania do szczytu UK-UE w Londynie w przyszłym miesiącu.

Standardy bezpieczeństwa żywności i drogi w Wielkiej Brytanii są, na wielu obszarach, zsynchronizowane z Europą, a Wielka Brytania szuka jeszcze głębszej integracji.

Obniżenie standardów dla Amerykanów uniemożliwiłoby głębsze dostosowanie się do Europejczyków.

Kanclerz musi zdecydować, który rynek jest cenniejszy dla Wielkiej Brytanii.

Odpowiedź brzmi Europa.

Po powrocie do domu kanclerz zasugerował, że nadal jest otwarta na relaksujące zasady w mieście Londynu, mimo że globalne rynki finansowe przeżyły okres zamieszania, wywołany wojną handlową prezydenta Trumpa.

Reformy w domu?

W swoim przemówieniu w domu w listopadzie zeszłego roku kanclerz powiedział Reformy po 2008 r. „Zrobiły za daleko” i wyznacz kurs deregulacji miasta.

Zapytana, czy był to mądry ruch w świetle ostatnich ostrych huśtawek na rynkach finansowych, pani Reeves powiedziała: „Chcę, aby organy regulacyjne regulowały nie tylko pod kątem ryzyka, ale także na wzrost.

„Dokonujemy reform i przedstawiliśmy nowe listy przekazów do naszych organów finansowych usług finansowych”.

Koszty pożyczki Wielkiej Brytanii Udało im się ich najwyższy poziom od prawie 30 lat po ogłoszeniu taryf Dnia Wyzwolenia Trumpa, wyraźne przypomnienie, że decyzje polityczne w USA mają uprawnienia do zwiększenia rentowności obligacji w Wielkiej Brytanii, a tym samym wpływają na budżet kanclerza, wgonią jej już małą salon podatkową i wykoleją jej plany podatku i wydatków.

Jednak kanclerz powiedziała, że ​​nie rozważa dostosowania swoich zasad fiskalnych, które obejmują obietnicę pokrycia codziennych wydatków z rachunkami podatkowymi, nawet jeśli daje jej więcej miejsca na manewr w obliczu zmienności.

„Zasady fiskalne nie są negocjacyjne z prostego powodu, które Wielka Brytania musi zaoferować na podstawie stabilności fiskalnej i finansowej rządowej, co jest tak ważne w świecie globalnej niepewności”-powiedziała.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj