Tysiące ludzi, którzy są głusi lub mają Utrata słuchu brakuje NHS Raport sugeruje, że ostrożność z powodu trudności komunikacyjnych. Około 15 milionów ludzi w Anglii jest niesłyszących lub ma utratę słuchu, w tym sześć milionów, którzy miałyby trudności w hałaśliwych środowiskach. Usługi zdrowia i opieki społecznej są zobowiązane przez prawo, aby oferować dodatkowe wsparcie dla osób potrzebujących dostępu do opieki.

Ale Royal National Institute for Deaf People (RNID) i Signoalth ostrzegły, że powszechne wady oznaczają, że zbyt często pozostają w ciemności na temat własnego zdrowia. Internetowa ankieta przeprowadzona przez ponad 1000 osób, które są głuche lub mają utratę słuchu jednego na cztery, uniknęły pomocy w zakresie nowej troski zdrowotnej.

Jeden na 10 powiedział, że uniknęli wezwania karetki pogotowia lub uczęszczania do A&E, a jeden na siedem uważał, że ich zdrowie jest narażone na brak wsparcia komunikacji.

Spośród tych, którzy doświadczyli braku wsparcia, trzecia stwierdziła, że ​​doprowadziło to do braku zrozumienia ich diagnozy. Jedna czwarta powiedziała, że ​​oznacza to, że nie mogą zrozumieć, jak wziąć lek lub leczenie.

I prawie połowa powiedziała, że ​​zrezygnowali z próby umówienia się na spotkanie (47%) lub opuścili spotkanie (21%).

Dr Natasha Wilcock, niesłyszący lekarz, który pracuje w opiece paliatywnej, powiedział, że problemy z komunikacją doprowadziły niektórych pacjentów, aby nie zrozumieli ich diagnoz.

Powiedziała: „Profesjonalnie i etycznie szkolenie wglądu w niesłyszące powinno być obowiązkowe dla wszystkich lekarzy. Obecnie doświadczenia osób niesłyszących i osób z utratą słuchu są szokujące.

„Spotkałem pacjentów, którzy zostali skierowani do usług opieki paliatywnej, którzy nie rozumieli, że nie będą już otrzymywać leczenia raka – nie rozumieli, że umierają”.

Organizacje charytatywne opisały sytuację jako „ukryty NHS skandal ”i wezwał rząd do powstrzymania narażania na ryzyko życia.

Crystal Rolfe, dyrektor ds. Zdrowia w RNID, powiedział: „Wyobraź sobie, że nie mogę zrozumieć rak Diagnoza lub poleganie na członku rodziny, który powiedziałby ci, że jesteś poważny, a nawet umierasz.

„Przerażająca prawda jest taka, że ​​dzisiaj zbyt wielu osób niesłyszących w Anglii nie musi tego wyobrażać – dzieje się z nimi w prawdziwym życiu”.

Pani Rolfe powiedziała, że ​​NHS „systematycznie dyskryminuje osoby niesłyszące lub mają utratę słuchu: to skandal narodowy”.

Dodała: „Czas zapewnić głuchym ludziom większy dostęp i kontrolę nad ich fizyczną i psychiczną opieką zdrowotną. Wzywamy ministrów do wprowadzenia NHS dostępności do 21St wiek.

„Rząd musi pilnie rozwiązać te problemy, sprawić, by szkolenie personelu były obowiązkowe i przeglądać obecne systemy NHS, aby każdy mógł uzyskać dostęp do własnych informacji zdrowotnych w sposób, który ma sens – równy dostęp do opieki zdrowotnej jest prawem człowieka”.

Rzecznik NHS powiedział, że doświadczenia opisane w raporcie były „szokujące i niedopuszczalne”.

Dodali: „Wszystkie usługi NHS mają obowiązek prawny w celu zapewnienia jasnych i odpowiednich metod komunikacji, aby zapewnić pacjentom, w tym pacjentów z utratą zmysłów, takich jak ubytek słuchu, a ich rodziny lub opiekunowie mogą w pełni zrozumieć wszystko, czego potrzebują na temat leczenia i opieki.

„NHS England jest zobowiązany do spełnienia swoich obowiązków ze standardem dostępnym informacjami i będzie nadal wspierać organizacje w celu zapewnienia, że ​​zostanie ono wdrożone w sposób spójny – w tym z nadchodzącą publikacją nowych ram bezpieczeństwa pacjenta podkreślających znaczenie zapewnienia zaspokojenia potrzeb osób wspierających komunikację”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj