Rocks On the Rocksというタイトルの記事の画像:8つのセレブリティ酒ブランドあなたが今試すことができるfotografia: Carsten Koall (Getty Images))

Świat celebrytów, w którym marki alkoholowe pojawiają się jako najgorętsze produkty, zwykle się upił.

I nie chodzi tylko o szybkie zarabianie pieniędzy, uderzając twarz na etykietę i nazywając ją dniem. Prowadzą badania, aby A-Listery (i poniżej) rozszerzyły swoje portfolio i wydają się łączyć z bazą fanów. Gwiazdy wykorzystują swoich obserwujących i ich liczbę obserwujących do popychania produktów, które zmierzają poza marketingiem sztuczki do prawdziwej pasji.

Rynek kwitnie.

W 2017 roku marka George’a Clooneya, Casamigos (Deo) i jest w sprzedaży do Diageo. W 2020 r. Ryan Reynolds sprzedał Gin Gin Gin Company Diageo za umową o wartości 600 milionów dolarów. Angelina Jolie podobno sprzedała stawki w Chateau Miraval Wine Business grupie kradzieży w ośmiocyfrowej sumie, ale jej były mąż, Brad Pitt, pozostaje właścicielem większości.

Tequila wydaje się być najpopularniejszym punktem wejścia, ale większość celebrytów nie ma związku z Meksykiem. Brand Tequila 818 Tequila Kendall Jenner złapała Flaka, kiedy uruchomiła się w 2021 roku.

Tymczasem wydaje się, że kolejna fala innowacji leży w bezalkoholowym świecie ducha, w którym machają Euphoria Bello i Belli Hollanda.

Mimo to, podczas gdy nazwy celebrytów przyciągają uwagę, produkty muszą być dobre, aby utrzymać udział w rynku. Rzućmy okiem na górną półkę hollywoodzkich marek alkoholowych i tych, którzy wlewają w nią zyski.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj