Brytyjczycy szukający wypadów, które nie złamią banku, obracają się w kierunku tak zwanych „pubcacji”, brytyjskie pobyty koncentrowały się wokół przytulnego wiejskiego pijaksugerują nowe badania. . koszt życia Kryzys sprawił, że na wakacjach stał się zniechęcającą perspektywą, oprócz presji na kompilowanie trasy i dopasowanie we wszystkim, co chcesz zrobić przed powrotem. Jednak niektórzy sprytni podróżnicy znaleźli antidotum – budżetowy wypad z gwarantowanym dobrym jedzeniem i piękną wsi, przy mniejszym stresie transportowym.
Innymi słowy, zmierzają do „publikacji”, zjawiska, które zdominowało branżę podróży w ciągu ostatniego roku, według Airbnbz ponad jedną trzecią brytyjskiej opinii publicznej, która przyznaje się do organizowania wakacji wokół miejsc do jedzenia i picia. Podczas gdy firma wynajmująca wskazała na foodie miejsca, które są wirusowe Tiktok Jako główny czynnik przyczyniający się do zmiany sugerował również, że coraz więcej Brytyjczyków wybierało przerwy na wsi i klasyki żywności komfortowej podczas podróży za granicą.
Badania wykazały, że 52% Brytyjczyków planowało „publiczność” nad Wielkanocą, a wielu powołuje się na atrakcyjność tradycyjnej potraw, takich jak ryby i frytki i niedzielne pieczenia – najwyraźniej zamiast hiszpańskiego tapas lub francuskiego wina i sera.
Preferowanie wakacji skupionych wokół pubu były nierozerwalne z ładnej, wiejskiej lokalizacji, z najpopularniejszymi miejscami, w tym Dumfries i Galloway, zewnętrznymi hebrydami i pembrokeshire.
Podczas gdy wielu mieszkańców Wielkiej Brytanii wciąż wyrusza za granicę, seria protestów z przerw w długotrwałym miejscu w kraju Hiszpania może zapewnić świeżą motywację do kreatywności w HomeTurf. A gdzie lepsze niż brytyjskie boozery, które nadal walczą z wysokimi kosztami bieżącymi i zmieniającymi się zachowaniem klientów?