Meghan Markle została ostrzeżona, że ​​ma zaledwie kilka miesięcy na naprawienie jej nowej marki lifestyloweja urzędnicy twierdzą, że istnieje ryzyko „porzucenia”.

Księżna Sussex dostała trzy miesiące na odpowiedź na „nieostateczną decyzję urzędnika” wydaną przez Urząd Patentowy i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO).

Ostrzeżono ją, że niedopełnienie tego obowiązku może skutkować złożeniem przez nią wniosku o Sad Amerykańskiej Riwiery zostać porzuconym.

Rozważając jej ofertę dotyczącą znaku towarowego, Meghan powiedziano jej również, że musi zapłacić kolejne 532 funty, jeśli chce kontynuować, skoro początkowo nie uiściła odpowiedniej opłaty.

W 48-stronicowym pozwie urzędnicy USPTO wyjaśnili, dlaczego wniosek Meghan o rejestrację znaku towarowego nie odniósł sukcesu.

Powody obejmowały wymóg zmiany identyfikacji towarów, wymóg stosowania wielu klas i wymóg zrzeczenia się opisowego brzmienia Riviery.

Każdy, kto ubiega się o rejestrację znaku towarowego w USA, naraża się na ryzyko odmowy, ponieważ znak ten jest opisowy pod względem geograficznym i mógłby uniemożliwić innym osobom opisywanie swoich produktów.

Oferta księżnej również upadła, ponieważ opisy produktów, które miały zostać objęte ochroną, były zbyt ogólne.

Należały do ​​nich „serwetki koktajlowe”, „patelnie” i „naczynia kuchenne, mianowicie sitka, łyżki, widelce, szpatułki, szczypce, noże do smarowania, trzepaczki” i „dozowniki mydła”.

Źródło z USA powiedział Expressowi: „Proces uzyskiwania znaku towarowego jest niezwykle rygorystyczny. Byłoby zaskoczeniem, gdyby Meghan nie otrzymała go wcześniej, próbując złożyć wniosek.

„Ona nadal jest bardzo oddana swojej marce i ma trzy miesiące na odpowiedź. Nie ma mowy, żeby to doprowadziło do porzucenia”.

Wniosek o znak towarowy złożony po raz pierwszy 2 lutego zawierał plany sprzedaży naczyń kuchennych, naczyń do napojów i dżemów pod nazwą American Riviera Orchard, jednak pięć miesięcy po wprowadzeniu na rynek nie wprowadzono jeszcze ani jednego produktu. Instagram początek.

Wniosek został złożony w Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO) przez spółkę Mama Knows Best, LLC, zarejestrowaną pod tym samym adresem w Beverly Hills, co Archewell Organisation Harry’ego i Meghan.

Firma złożyła dotychczas dwa kolejne wnioski związane z American Riviera Orchard.

Source link