Zdjęcia z artykułów zatytułowanych GM i innych producentów samochodów są uwięzione w „Strefie Zmierzchu”, taryfie, jak twierdzą analitycy

fotografia: Scott Olson (Getty Images))

Z tą historią

Prezydent Donald Trump zapewnił we wtorek ulgę w branży motoryzacyjnej, ale jeden z głównych analityków uważa, że ​​szkody zostały już spowodowane.

Atut Podpisałem zarządzenie wykonawcze Zapobiega to „układaniu” taryf na siebie. Innymi słowy, nowo zarządzani producenci samochodów na 25% importu samochodów nie muszą płacić 25% zobowiązania do importu ze stali i aluminium lub do importu z Meksyku i Kanady. Kolejne zarządzenie wykonawcze pozwala częściowo zwrócić producentów samochodów za obowiązki celne, które płacą w ciągu najbliższych dwóch lat.

Ale analitycy Wedbush Dan Ives i Sam Brandeis uważają, że to za mało, za późno.

„Brzmi dobrze na papierze (nie jest gorsze niż oryginalna tablica opłaty samochodowej), ale amerykański samochód ze wszystkimi amerykańskimi częściami wykonanymi w USA nie jest dziś możliwy i zbudowanie wielu fabryk/hubów produkcyjnych może zająć cztery do pięciu lat” – napisali w nocie we wtorek.

Nazwali obecna sytuacja taryfowa „niedopuszczalną” dla przemysłu motoryzacyjnego, dodając, że wiele samochodów „amerykańskich” importuje ponad 40% swoich części z zagranicy. Analitycy uważają, że gdy producenci samochodów przechodzą przez zapasy przed Duty, średnia cena naklejki wzrośnie od 5000 do 10 000 USD.

„Jest to nadal sytuacja w strefie Zmierzchu w branży producentów samochodów. To nadal sparaliżuje dalsze koszty i niepewność, które zmieni paradygmat amerykańskiej branży motoryzacyjnej na następne kilka lat.” Uważamy, że obecna forma opłat motoryzacyjnych zaliczy się do 100 miliardów dolarów rocznie do branży motoryzacyjnej.

W drodze do Rajdu Michigan we wtorek, na podstawie drugiego zarządzenia wykonawczego Trump podpisanego na jednym, producenci samochodów mogą ubiegać się o rabat o obowiązki części samochodowej do 3,75% wartości pierwszego roku pojazdu. Liczba ta spadła do 2,5% w roku 2, a następnie całkowicie stopniowa.

Jednak analitycy Wedbush uważają, że szkody zostały już wyrządzone. Napisali również, że byli zainteresowani kontaktem z General Motors (Gm-1,45%) Czwartkowe połączenie zarobków – telefon Producenci samochodów spóźniają się Czekaliśmy, aby wyjaśnić to ciągle zmieniającą się sytuację taryfową. GM wywołał również wytyczne dotyczące zysków 2025 na początku tego tygodnia.

„Z niecierpliwością czekamy na wysłuchanie od GM” – napisał – „posty na temat tych ruchomych celów dotyczących taryf i tego, jak planujemy zaplanować potencjalny wpływ popytu/wpływu modelu na początek”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj