Z tą historią
Amazonka (Amzn)) W środę ogłosił, że wprowadzi takiego robota do magazynu z sensem emocjonalnym.
Robot, który detalista nazwał „Valkan”, „sprawia, że praca pracowników jest łatwiejsza i bezpieczniejsza, a jednocześnie wydajniejsze przenoszenie zamówień” – powiedziała firma.
Aaron Parness, dyrektor Amazon’s Applied Science, opisał typowego robota jako „zdrętwiałego i głupiego”.
„Nie mogą tego poczuć, więc nawet nie wiedzą, że w ogóle coś uderzyli” – powiedział Parness.
Zamiast tego Vulcan polega na „włączeniu umiejętności, które wcześniej były niemożliwe dla robotów Amazon, które nie tylko widzą świat, ale także go”.
Roboty mają na celu współpracę z pracownikami i nie zastępują ich, podkreśla firma i są już wykorzystywane w obiektach w Waszyngtonie w Spokane w Niemczech.
Firma powiedziała, że to uczucie pozwala robotom Vulcan wyciągnąć rzeczy z zatłoczonych przestrzeni „które były historycznie trudne dla robotów, które nie mają naturalnej zręczności ludzi”. Obecnie roboty mają „Finese” i przenoszą przedmioty, aby uzyskać to, czego potrzebują.
Zastępują również potrzebę, aby pracownicy osiągnęli sytuację. Zwykle wymaga to użycia drabiny.
Parness powiedział, że połączenie Vulcana i pracowników jest „lepsze niż którekolwiek z nas”.