Od lewej do prawej — Yash Dayal, dyrektor ds. technologii, Wakefit.co, Chaitanya Ramalingowda, dyrektor i współzałożyciel, Wakefit.co, Ankit Garg, założyciel, Wakefit.co.

Od lewej do prawej — Yash Dayal, dyrektor ds. technologii, Wakefit.co, Chaitanya Ramalingowda, dyrektor i współzałożyciel, Wakefit.co, Ankit Garg, założyciel, Wakefit.co.

Wakefit.co, największa indyjska firma zajmująca się dostarczaniem rozwiązań do domu i snu bezpośrednio do konsumenta (D2C), stwierdziła, że ​​osiągnęła znaczący kamień milowy — przekroczyła próg przychodów w wysokości 1000 crore rupii, odnotowując 1017 crore rupii w roku finansowym 2024. Oznacza to wzrost przychodów o 24% rok do roku w stosunku do roku budżetowego 23 Spółka, która przez pierwsze cztery lata swojej działalności wykazywała rentowność na poziomie Ebitda, w tym roku powróciła do rentowności z Ebitdą na poziomie 65 crore rupii. Wakefit powiedział, że będzie w dalszym ciągu dążyć do dwucyfrowego wzrostu w roku finansowym 25 i skupiać się na poszerzaniu kategorii produktów, podwajaniu ekspansji wielokanałowej i dalszym inwestowaniu w inicjatywy budujące markę.

„Przekroczenie progu przychodów wynoszącego 1000 crore rupii jest dla nas znaczącym osiągnięciem. Caitanya Ramalingowda, współzałożycielka i dyrektor Wakefit, powiedziała: „Nasz 24-procentowy roczny wzrost odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych produktów wysokiej jakości zgodnych z rosnącymi potrzebami indyjskich gospodarstw domowych. „Patrząc w przyszłość, jesteśmy pewni, że nasze strategiczne skupienie się na rozwoju kategorii produktów, optymalnym wzroście sprzedaży detalicznej w kanałach i ciągłym budowaniu marki pomogą nam utrzymać tę dynamikę i zapewnić dwucyfrowy wzrost w nadchodzącym roku”.

Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp

Ankit Garg, współzałożyciel i dyrektor generalny Wakefit, powiedział, że powrót do rentowności przy EBITDA na poziomie 65 crore rupii świadczy o odporności modelu biznesowego i efektywności operacji. „Ten kamień milowy odzwierciedla zdyscyplinowane zarządzanie finansami, jakie wdrożyliśmy poprzez ciągłe inwestowanie w obszary napędzające wzrost” – powiedział Garg. „Przygotowując się do kolejnego etapu, skoncentrujemy się na utrzymaniu tej rentowności przy jednoczesnym skalowaniu naszej działalności, zapewniając, że nasza długoterminowa trajektoria wzrostu pozostanie silna”.

Firma rozszerzyła swoją działalność o artykuły wyposażenia wnętrz, oświetlenie, meble i nie tylko, aby uzupełnić istniejące działy związane z sypialniami i meblami. Rozrosła swoje portfolio do ponad 100 kategorii i 6000 jednostek magazynowych. Wprowadzenie na rynek Zense, gamy rozwiązań do spania opartych na sztucznej inteligencji, oznacza również wejście Wakefit na rynek technologii snu, pomagając firmie zająć się widocznymi białymi przestrzeniami na rynku. Ma na celu dalsze budowanie głębi i szerokości w każdym segmencie, aby zaspokoić potrzeby szerszej bazy klientów. Silna ekspansja kategorii w dalszym ciągu będzie główną dźwignią wzrostu w ciągu najbliższych kilku lat.

Spółka stawia także na ekspansję publiczną. Trendy konsumenckie pokazują, że sklepy detaliczne mają znacznie wyższą średnią wartość zamówienia (AOV), a konsumenci mają głębsze zaangażowanie w marki. Wakefit wierzy, że w miarę ewolucji podróży badawczych klientów i zachowań zakupowych kluczowa jest strategia wielokanałowa zapewniająca obsługę klientów w różnych punktach kontaktu. Od momentu wejścia na rynek sprzedaży detalicznej offline w 2022 roku firma prowadzi obecnie ponad 80 sklepów w 26 miastach i planuje systematyczny rozwój do 120 sklepów w ciągu najbliższych 6 miesięcy.

Celem Wakefit jest dotarcie do najgłębszych kieszeni kraju poprzez swoje inicjatywy marketingowe i budowanie marki. W porównaniu do roku poprzedniego, w tym roku świadomość top-of-mind firmy wzrosła o około 40 proc. Spółka będzie w dalszym ciągu inwestować w markę, a także zapewniać ostrożność finansową w kolejnej fazie rozwoju.

Pierwsza publikacja: 30 września 2024 | 16:06 JEST

Source link