Kiedy Sam Burns stał nad strzałem w 15. dołku w ostatniej rundzie US Open, był w remisie dla prowadzenia. Kiedy zszedł z zieleni, był dwa strzały z powrotem i zasadniczo poza rywalizacjami.

Pomiędzy tym, co się stało, to wątpliwe orzeczenie, że bardzo doprowadziło do podwójnych oparzeń z Bogeyem na dziurę.

Reklama

Tuż obok niedzielnej rundy niedzielnej Rain zaczął obramować Oakmont Country Club. Play został zatrzymany na prawie dwie godziny, ponieważ Oakmont naprawdę stał się Soakmont. Utworzone kałuży, na zieleni i na torach wodnych. Załoga gruntów próbowała wycisnąć kurs, ale mogli zrobić tylko tyle.

Koszulka Burnsa zastrzelona na 15 wylądowała w płytkim obrzęku na lewej krawędzi toru wodnego, takiego miejsca, w którym woda idzie się osiedlić. Gdy Burns podjął huśtawki, widział, jak woda strzela z każdym przeciąganiem trawy. Było mokre, więc Burns wezwał urzędnika zasad, aby poprosić o ulgę od stojącej wody. Nie dano mu tego.

Chcąc drugą opinię, Burns poprosił o kolejne orzeczenie. Odwołanie zostało odrzucone. Więc Burns musiał uderzyć z miejsca, w którym kłamie, i tak się stało:

Czy to było mokre, gdzie była jego piłka? Jesteś sędzią:

Stamtąd wszystko się pogorszyło. Jego trzeci strzał pozostał szorstki. Jeden chip i dwa putty później był w podwójnym bogey. I to był koniec jego biegu w pierwszym dużym tytule.

Reklama

„Kiedy wszedłem do niego, najwyraźniej można było zobaczyć, jak nadchodzą woda. Rozwijałem huśtawki i za każdym razem rozpryskuje się woda” – wyjaśnił później Burns. „Zadzwoniłem do urzędnika reguł, nie zgodzili się. Spojrzałem na to ponownie. Może pomyślałem, że powinienem uzyskać drugą opinię. Urzędnik ten również nie zgodził.

Kredytowe oparzenia za to, że nic nie zrobił.

Bogey 16, Birdie 17, a następnie Bogey 18, aby ukończyć +4, w remisie na siódmym miejscu.

„Tak, spójrz, poszedłem tam i dałem to najlepiej, jak miałem” – powiedział. „Golf to ciężka gra, szczególnie na tym polu golfowym. Pod koniec dnia mogę utrzymać swój harg high”.

Source link