H2): Text-3xl Pb-8 „>

W notatce całej firmy Jassy powiedział, że nie tylko pogłębi inwestycję Amazon w generatywną sztuczną inteligencję, ale nie tylko zreformuje obsługę klienta, ale także zmieni sposób działania firmy. Z czasem prawdopodobnie oznacza to, że w pracy białych kołnierzy jest mniej pracy.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Pod Jassy Amazon już pokazuje, że nie boi się zrobić cięcia. Od końca 2022 r. Firma zwolniła ponad 27 000 pracowników. Jest to część fali napinania pasa po pandemii, poza masywną zaawansowaną technologią. Obecnie, pomimo odbicia dochodów i wydatków inwestycyjnych gwałtownie rosną, zbiórki zatrudnienia nie trwają. Nie dotyczy to szczególnie roli firm.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Jednocześnie Amazon szybko osadza sztuczną inteligencję w prawie każdej części swoich działań. Ponad 1000 narzędzi AI generacji jest już na żywo lub w trakcie rozwoju. Alexa została zmodyfikowana jako „Alexa+”, mądrzejszy asystent, który może podjąć działania, a nie po prostu odpowiedzieć na podpowiedzi. Po stronie zakupów wdrażane są nowe funkcje, takie jak „obiektyw” (wyszukiwanie wizualne), „zakup dla mnie” (zakup między witryną) i zautomatyzowane zalecenia dotyczące wielkości. Według Jassy, ​​generatywny asystent zakupów AI jest używany przez dziesiątki milionów klientów.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

„Ci agenci będą mieli miliardy ludzi w każdej firmie i każdą możliwą dziedzinę” – napisał. „Od zakupów po codzienne obowiązki i zadania – są agenci, którzy robią rzeczy na co dzień poza pracą. Wielu z tych agentów nie zostało jeszcze zbudowanych, ale na pewno nadchodzą szybko”.

Przyszłość „agentów” – Gdy agent oprogramowania AI zajmuje się wieloma pracami nóg, które kiedyś spełniły określoną pracę. Dyrektor generalny uważa, że ​​badania, streszczenia, wykrywanie anomalii, tłumaczenie, kodowanie i inne zostaną przekazane botom, które wkrótce zostaną zmniejszone, a ludzie „skupiają się na większej pracy i większym myśleniu, nawet jeśli nie myślą strategicznie”.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Jassy zachęcił pracowników do „zdobycia większej liczby osiągnięć w zespole Scrappieer” i wziął udział w sesjach szkoleniowych i przyjął nastawienie AI. Jego słowa, ci, którzy obejmują sztuczną inteligencję i pomagają budować przyszłość Amazon, są „bardzo wpływowi i odpowiednie, aby pomóc na nowo odkryć firmę”.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

W liście akcjonariusza w kwietniu dyrektor generalny powiedział Amazon. „Największy na świecie startup” – Priorytetyzuj ryzyko przejęcia prędkości, wynalazków oraz personelu i hierarchii. Wtorkowe notatki zaostrzyły ten pomysł: w miejscu pracy napędzanym przez AI mniej osób może być częścią równania.

To jest dalekie od samego. Microsoft i Google opierają się na AI, opóźniając zatrudnienie Zmniejsz tysiące ról. Startupy takie jak Harvey i Adept przedstawiają agentów AI jako przyszłość ich biur. CEO ludzkości Dario Amody niedawno ostrzegł AI była w stanie zniszczyć 50% zadań podstawowych i podnieść stopę bezrobocia o 20% w ciągu pięciu lat. Inni, w tym Jensen Huang z Nvidii i miliarder Paul Tudor Jones, argumentowali, że zmiana poprawi jakość pracy i stworzy nowy rodzaj pracy, ale potwierdzają, że potrzebne jest krytyczne przekwalifikowanie i nadzór regulacyjny.

Source link