PGA KPMG kobiet jest teraz w równym stopniu z amerykańskimi kobietami otwartych, jeśli chodzi o nagrody pieniężne. KPMG ogłosiło we wtorek, że całkowita torebka wynosi teraz 12 milionów dolarów, w porównaniu z 10,4 miliona dolarów rok temu.

KPMG przejął stanowisko sponsora tytułu w 2015 roku, kiedy PGA of America stała się partnerami z LPGA w głównych mistrzostwach, które pochodzi z 1955 roku.

Więcej niż pieniądze, firma dostarczyła graczom dane w celu ulepszenia swoich gier o nazwie „KPMG Performance Insights”, która działa na mniejszą skalę danych Shotlink na PGA Tour.

TV Times i więcej w tym tygodniu LPGA Major, KPMG Women’s PGA Championship.

W przypadku PGA kobiet, która rozpoczyna się w czwartek na Fields Ranch East w centrali PGA of America w pobliżu Dallas, KPMG dodaje funkcje wzmacniane AI, takie jak analiza dziury po masce dostarczanej graczom po każdej rundzie.

Kolejną funkcją są cele generowane przez AI, zwłaszcza cięcie, dając graczom pomysł, czy są bezpieczne lub muszą wykonać ruch.

„Wysoka torebka, najlepsze kursy, kompleksowe pokrycie transmisji i technologia to wszystkie sposoby ustalania standardu”, powiedział Paul Knopp, prezes i dyrektor generalny KPMG.

Source link