Ryanair podniósł brwi z reakcją na skargi na lotnisko pary po tym, jak przysięgli, że nigdy więcej nie latali z budżetową linią lotniczą. Scott McCormick i jego partnerka Helena Boshwick znaleźli się w gorącej wodzie na lotnisku Birmingham przed lotem do Palma de MajorkaHiszpania. Para, oboje 33, nie zarezerwowała swoich miejsc z wyprzedzeniem, starając się obniżyć koszty, które sięgały od 4,50 do 33 £ za miejsce.

Doprowadziło to do znacznej czkawki, gdy okazało się, że lot został w pełni zarezerwowany, i powiedziano im, że tylko jeden może wejść na pokład. Cierpiąc „krach” w tej wiadomości, postanowili zarezerwować nowy lot, za który linia lotnicza wydała zwrot pieniędzy. Stali również w obliczu opłaty za 100 GBP za „brak” lotu z powodu niezamieszkanego siedzenia. Scott, z Birminghamprzesłuchałem metodę Ryanaira radzenia sobie z takimi sytuacjami, sugerując, że linia lotnicza powinna mieć Wolontariusze, aby zrezygnować z miejsc.

Powiedział: „Było tak wiele, że było naprawdę frustrujące, a brak troski, bez empatii. Możesz wyprzedzać oczy i po prostu ich to nie obchodzi, są martwe.

Musieliśmy ponownie przejść do odprawy I mieliśmy kolejne cztery i pół godziny do następnego lotu. Zapłaciliśmy około 100 funtów. Musieliśmy tylko pokonać to, co się stało, był to okropny sposób na rozpoczęcie wakacji.

„Powiedzieli, że przy sprzedaży biletów sami to zrobili i umówiliby wszystko i rozpocznęli proces, więc nie narzekałem formalnie. Nie sądzę, że tak, zdecydowanie nie odzyskałem pieniędzy.

„Właśnie zostaliśmy złapani w warunkach dużej firmy. Największy stres był przy bramie, kiedy powiedzieli, że nie jedziemy na ten lot”.

Ryanair wydaje się być niezadowolony Zgodnie z skargą – gdy zabrali się na Facebooka, aby udostępnić post, który wydaje się kpić z pary. Post brzmi: „Dzisiaj jest dobry dzień na oddzielenie par na pokładzie”.

Odpowiedź zdobyła setki polubień i wiele komentarzy oferujących różne perspektywy. Niektórzy nie widzieli nic złego w dzieleniu par, z żartowaniem jednej osoby: „Nie zdajesz sobie sprawy, ile małżeństw oszczędzisz”.

A inny powiedział: „Nie martw się, uwielbiam to. Kilka godzin od drugiej połowy? Grand”.

Jednak inni byli pod wrażeniem. Jeden napisał: „Wstydź się Ryanair”. Inny powiedział: „Dzisiaj jest dobry dzień na zakup lotu … ale nie z tobą”.

Rzecznik Ryanair powiedział: „Ten lot z Birmingham do Palma de Mallorca (1 maja) nie był„ przepełniony ”-miał działać na 737-8200 (197 miejsc), ale z powodów operacyjnych musiał zostać zamieniony na samoloty 737-800 (189 miejsc).

„W rezultacie 1 pasażer nie był w stanie podróżować podczas tego lotu i został przejęty na następny dostępny lot do Palma de Mallorca.

„Towarzysz podróży McCormicka nie odmówiono na pokład, ale nie zdecydował się na pokład i podróżowanie tym lotem z Birmingham do Palma de Mallorca i musiał uiścić nieudaną opłatę od wyjazdu (100 funtów), aby zarezerwować na następny dostępny lot.

„Pan McCormick został powiadomiony e -mailem w dniu podróży (1 maja), że był uprawniony do odzyskania uzasadnionych wydatków, jednak pan McCormick nie złożył jeszcze rachunków do Ryanair”.

Source link