Pasażerowie jednej z najbardziej ruchliwych linii lampowych są ustawione na poważną aktualizację, ponieważ TFL wprowadziła 2,9 miliarda funtów ulepszeń. Nowe pociągi linii Piccadilly zostaną uruchomione w 2026 r., A podróżnicy będą cieszyć się klimatyzacją podczas pracy podziemny. Transport do Londynu ogłosił dziś, że te nowe pociągi rozpoczną transport pasażerów w drugiej połowie 2026 r., Obiecując „przekształcić podróże dla milionów klientów”.

Nowe pociągi oferują o 10% większą pojemność niż istniejące pociągi, a także będą miały klimatyzację dla większego komfortu. Będą również mieć nowe kamery CCTV, szersze podwójne drzwi dla łatwiejszych wyświetlaczy na pokład i cyfrowe wyświetlacze w czasie rzeczywistym. Nowe pociągi są również bardziej energooszczędne, ponieważ są lżejsze, a TFL zgłaszają, że zużywają o 20% mniej energii niż istniejące pociągi. TFL wcześniej zgłoszony że aktualizacje kosztują sumę 2,9 miliarda funtów, a 86 istniejących pociągów zostanie zastąpionych 94 nowymi.

Każdego roku na linii Piccadilly odbywa się około 158 milionów podróży, co stanowi 10% London Underground’s Roczne operacje. Obecne pociągi zostały po raz pierwszy rozpoczęte w 1975 roku.

Stuart Harvey, dyrektor stolicy TFL, powiedział: „Jesteśmy dumni i podekscytowani, że te innowacyjne nowe pociągi na linii Piccadilly będą miały transformacyjny wpływ dla Londynu. Ten niezwykle złożony projekt zwiększy pojemność i sprawi, że podróże są bardziej dostępne dla milionów ludzi. To ambitne projekt z nowym 21-wiecznym pociągiem, zapewniając inżynieryjne wyzwania zarówno budowlane, jak i wprowadzi do służby w kolejności 20. Przybywa na pierwszym miejscu i że pociągi są w najwyższym stanie, gdy zaczynają obsługiwać Londyn.

„Będzie to oczywiście rozczarowujące dla klientów, że będą musieli poczekać trochę dłużej na nowe pociągi i żałuję tego. Ale chciałbym zapewnić londyńczyków i odwiedzających naszego miasta, że ​​bardzo ściśle współpracujemy z Siemensem, aby zapewnić, że nowe pociągi można wprowadzić jak najszybciej w drugiej połowie przyszłego roku”.

TFL nazwał te pociągi najbardziej złożonymi, które zostaną wprowadzone do podziemnej sieci kolei stolicy. W ambitnym projekcie pojawiło się pewne wyzwania, takie jak „wprowadzenie tych nowych pociągów do jednej z najgłębszych i najdłuższych linii w sieci TFL, jednocześnie zapewniając, że są one w pełni zintegrowane z infrastrukturą podziemną w Londynie”.

Program testowania interakcji z infrastrukturą i systemami został przełożony na późniejszy termin niż pierwotnie przewidywano z powodu nieprzewidzianych wyzwań.

„Po rozpoczęciu testów potrzebne jest wystarczająco dużo czasu, aby w pełni przetestować złożone interakcje między nowym pociągiem a jednymi z najstarszej infrastruktury na rurce, aby zapewnić bezpieczne i niezawodne pociągi dla pasażerów”, mówi TFL. „Biorąc pod uwagę złożoność wprowadzania tego nowatorskiego pociągu do kolejowej, która ma ponad sto lat i jest dzielony innymi pociągami w niektórych lokalizacjach, oczekuje się, że będzie czas, aby rozwiązać wszelkie zidentyfikowane problemy”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj