Long Pond, Pa. – Dale Earnhardt Jr. poważnie potraktował tę rolę. Uczestniczył w spotkaniach. Robił notatki. Był na praktyce.

Kiedy garaż Xfinity Series otworzył w piątek po południu na Pocono Raceway, był tam.

To nie był wyczyn reklamowy ani szansa na dodanie kolejnej linii do jego CV Hall of Fame. Earnhardt był zaangażowany w wypełnienie roli zwolnionej przez Mardy Lindley, który służył zawieszenie jednej wyścigu po tym, jak samochód Connora Zilischa miał wiele nakrętek, które nie były bezpieczne na początku tego miesiąca w Nashville.

To Lindley zasugerował, że Earnhardt, współwłaściciel samochodu JR Motorsports, zajął rolę szefa załogi w sobotnim wyścigu. Earnhardt zaakceptował, nigdy nie pełnił tej roli w wyścigu Nascar National Series.

Zilisch objął prowadzenie z pięcioma okrążeniami, aby zdobyć swoją trzecią wygraną w karierze Xfinity (pierwsza na owalnym) i dać Earnhardt zwycięstwo jako szef załogi.

„Z pewnością bardziej pośpiech adrenaliny niż bycie właścicielem”, powiedział Earnhardt po tym, jak został jednym z niewielu w NASCAR, aby wygrać jako kierowca, właściciel i szef załogi. „Uwielbiam mieć samochody wyścigowe i uwielbiam gromadzić statystyki i mistrzostwa, ale nie ma to konkurencyjnej skóry w grze, jeśli chcesz, ten konkretny dzień.

„Kiedy jesteś szefem załogi, jesteś poniżej mnóstwa presji. Rozumiem, że nie przyszedłem tutaj i nie poradziłem sobie ze wszystkimi warstwami, które MARDY zwykle obsługują lub dana dana załogi szef, z pewnością stawiali mnie w pozycji, aby zrobić lekkie podnoszenie. Gdy wyścig trwała, czuliśmy się bardziej komfortowo i bardziej agresywni i było to zabawne.

„Czułem się, jakbym naprawdę miał pewne zaangażowanie i wkład w energię, którą załoga miała … utrzymywanie ich napompowanego i utrzymywania wykonywania wszystkich, dbając o to, jakie były nasze cele, jakie były nasze oczekiwania w tych ponownych uruchomieniach. Chciał spełnić wszystkie te oczekiwania. Czułem się w tym aspekcie.”

Najtrudniejsza część dnia dla Earnhardt?

Wchodząc po pudełku, aby stać za ścianą dołu i przetoczyć oponę do nośnika podczas pit stop.

„Myślę, że jedyną rzeczą, w której najbardziej się denerwowałem, było ustawianie lewej przedniej opony. … Jest dziesiąta (sekunda) lub dwie lub nawet pół sekundy między tym, jak daleko można je dostać (nośnik opon). Potrzebujesz tego pasku, aby wiedział, gdzie są występy i szybko umieścić oponę. Wszystkie te rzeczy są bardzo minuty, ale są ważne, aby złapał oponę od ciebie, a ja nie chciał, aby zadzwonić, aby zadzwonić do tego.

Jesse Love zajął drugie miejsce, a za nią Christian Eckes, Chase Elliott i Ryan Sieg.

Zwycięzca etapu 1: Brandon Jones

Zwycięzca etapu 2: Connor Zilisch

Następny: Seria ściga się o 19:30 ET w piątek, 27 czerwca w Atlancie.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj