Przewodniczący Woda indyjska ujawnił nowe informacje o jednym z silników samolotu, które rozbiły się w zeszłym tygodniu. Tata Motors – która jest właścicielem Air India – przewodniczący Natarajan Chandrasekaran powiedział, że oba silniki samolot miał „czyste” historie. Powiedział, że jeden z silników był nowy, podczas gdy drugi nie był wymagany do serwisowania dopiero w grudniu.

„Właściwy silnik był nowym silnikiem umieszczonym w marcu 2025 r. Lewy silnik został ostatnio obsługiwany w 2023 r. I z powodu kolejnej kontroli konserwacji w grudniu 2025 r.”, Powiedział Channel Times Now. Co najmniej 270 osób – Większość z nich pasażerów -Został zabity w zeszły czwartek (12 czerwca), kiedy Boeing 787-8 Dreamliner rozbił się poniżej minuty po wystartowaniu z lotniska Ahmedabad w zachodnich Indiach.

Znaleziono czarne skrzynki samolotu, więc teraz śledczy pracują nad dekodowaniem danych lotniczych i kokpitu audio w celu odtworzenia lot Ostatnie chwile i określ przyczynę katastrofy.

Pan Chandrasekaran ostrzegł przed skorzystaniem z wniosków: „Istnieje wiele spekulacji i wielu teorii. Ale fakt, że do tej pory wiem, ten konkretny samolot, ten konkretny ogon, AI171, ma czystą historię.

„Wszyscy eksperci powiedzą mi, że Czarna Box i rejestrowie na pewno opowiedzą historię. Więc musimy na to poczekać” – dodał.

Jednak Kishore Chinta, były śledczy z indyjskiego biura dochodzenia w sprawie wypadków samolotów, powiedział, że wiek silnika samolotu „nie ma wpływu” na jego zdrowie, szczególnie w przypadku silników Genx-1B używanych w Boeing 787-8, The Boeing 787-8, The Boeing 787-8, BBC Zgłoszone.

W przeciwieństwie do starszych modeli, silniki GENX-1B, wykonane przez GE Aerospace, nie są zgodne z ustalonym harmonogramem remontu lub konserwacji. Zamiast tego są wyposażone w system o nazwie Full Authority Digital Engine Control (FADEC), który nieustannie monitoruje zdrowie i wydajność silnika. Na podstawie tych danych i kontroli fizycznych następnie podejmowana jest decyzja o obsłudze lub wymianie silnika.

Air India ogłosiło 15% obniżki w operacjach międzynarodowych Na szeroko zakrojonych samolotach aż do połowy przyszłego miesiąca, gdy dochodzenia trwają, a linia lotnicza zmaga się z wypadkiem z katastrofy. Stwierdzono, że kontrole zostały zakończone 26 z 33 samolotów Boeing 787-8 i 787-9, z których wszystkie zostały „wyczyszczone do służby”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj