Meghan Markle Napa Valley Rosé Wino wyprzedane w niecałą godzinę 1 lipcaale wielu fanów zostało rozczarowanych, gdy zdali sobie sprawę, że wysyła swoje towary tylko do klientów w Ameryce. Ekspert PR twierdzi, że „priorytetem dostawy” w USA poprawia obsługę klienta.
Mówiąc wyłącznie z Express.co.uk, Edward Coram James, CEO Wchodzićstwierdził: „Meghan wydaje się być odpowiedzialna i oparta na jakości, gdy koncentruje się na lokalnych dostawach. Priorytetem dostawy w USA, wzmacnia swój wizerunek jako ktoś, kto dba o obsługę klienta i integralność swoich produktów, a nie tylko goniąc szybkie zyski lub szybki wzrost”.
Księżna Wina Sussex Przybyło partie trzech, sześciu i dwunastu, z każdą butelką kosztującą 22 £ (30 USD) i 66 £ (90 USD), 116 GBP (159 USD) i 218 GBP (300 USD) w sumie. Można go kupić tylko w USA z 15 £ (20 USD) wysyłką z płaską stawką.
Edward Coram James wyjaśnił dalej przyczyny decyzji Meghan o nie wysyłaniu za granicą. Powiedział: „Wysyłka międzynarodowa, zwłaszcza z alkoholem, jest regulacyjnym polem minowym. Każdy kraj ma inne przepisy, podatki importowe i wymagania dotyczące licencji. W przypadku stosunkowo nowej marki zbyt szybko nurkowanie w dystrybucji globalnej może powodować koszmary łańcucha dostaw i uszkodzić obsługę klienta”.
Dodał dalej: „Meghan uwielbia dobre wino; zapalni wyznawcy będą wiedzieć o tym od TIG, Jej stary blog stylu życiai z miłością Meghan. Nie jest ekspertem, chociaż nie musi być, aby to zadziałało.
Przyglądać się Cameron Diaz I jej wina Avaline: Nie wybiera winogron ani samodzielnie ich nie miesza, ale współpracuje z uznanymi winiarzami i widzialność produktu ”.
Na stronie internetowej, Jak zawsze Opisał nowy produkt: „Delikatnie zrównoważony różowy z miękkimi nutami z pestki, delikatnej mineralności i trwałym wykończeniem.
„Przypomina najlepsze prowansalskie style, są chrupiące, blade i bez wysiłku eleganckie-wykonane na powolne popołudnia i złoto-godzinne spotkania. Ten różowy oddaje esencję wyposażonych w słońce momentów na zewnątrz poprzez starannie wykonaną mieszankę”.
3 lipca Meghan wyraziła niedowierzanie w wyprzedaniu swojego produktu opublikowała swoje zdjęcie w kapeluszu, uśmiechając się jak zawsze Instagram strona. Napisała: „Wciąż wchłaniając to bez końca wdzięczne. Pozdrawiam to, co czeka!”