Zaskakująca zagadka Amelia Earhartprzedsiębiorcza młoda amerykańska kobieta, która zniknęła 88 lat temu Globetrotting Próba lotutrwa jako porywająca tajemnica.

Ambitna amerykańska lotnik Amelia, obok swojego nawigatora Freda Noonana, wyruszyła na monumentalny lot, który wytyczyłby ich nad Ocean Spokojny. Ich podróż polegała na kontynuowaniu na niewielkiej wysepce po odejściu z Nowej Gwinei w lipcu 1937 r.

2 lipca 1937 r. Trailblazer Amelia Earhart przegrała z głębinami Pacyfiku – spodziewa się, że pokonuje wyspę Howland, ale zamiast tego spotkała zniknięcie.

Obecnie najnowocześniejsza technologia i zaawansowane zdjęcia satelitarne mogą po prostu mieć klucz do otwarcia długotrwałej zagadki ostatniego miejsca pobytu Amelii.

Ekspert archeologii Dr Rick Pettigrew Hols Silne przekonanie, że świeże zdjęcia satelitarne mogą ujawnić segmenty nieuchwytnych samolotów, informuje lustro nas.

Podejrzewane pozostałości samolotu, skrzydła i ciała są one schowane na zacisznej wyspie pośród ogromu Pacyfiku.

Latające laboratorium

W archiwalnym materiale z lipca 1936 r. Amelia dobrze mówiła o swoim samolocie, wspominając: „To prawdziwe latanie wyposażone w najnowsze instrumenty”.

Jej maszyną do fatalnej wyprawy była dziewicza Lockheed Electra 10-E.

Amelia wyraziła swoje aspiracje przed niefortunnym lotem: „Dzięki temu mam nadzieję, że osiągnę coś naprawdę naukowo wartościowego dla lotnictwa”.

Złowrogi los

Jednak zaledwie rok, zarówno Amelia, jak i pan Noonan stanęli w obliczu złowrogiego losu, znikając w powietrze bez dowodów na wypadek lub jakikolwiek znak pozostałego duetu.

Archeolog Pan Pettigrew przedstawił intrygującą teorię po przeanalizowaniu zdjęć satelitarnych. Podejrzewa, że ​​Amelia Earhart i nawigator Fred Noonan mogli skończyć na wyspie Nikumaroro, na południe od zamierzonego miejsca docelowego, Howland Island, po błędnym obliczeniu.

Udane lądowanie

Pettigrew stwierdził, że zamiast katastrofy pilot wykonał „udane lądowanie na rafie z nienaruszonym samolotem”.

W swoim wywiadzie dla Wish TV Pettigrew opracował: „Myślę, że prawdopodobnie Amelia planowała zostać uratowana, tankowana, znów wystartowała i dotrzeć na Hawaje i kontynuować na Kalifornii, aby ukończyć swoją podróż. Wiemy, że istnieją od niej transmisje radiowe przez okres około 4 lub 5 dni. W zasadzie wysyłała SOS.”

Pomimo szeroko zakrojonych poszukiwań amerykańskiej marynarki wojennej w 1937 r. Na Pacyfiku, ani Amelia, ani jej drugiego pilotu Fred Noonan.

Eksperci, w tym Pettigrew, sugerują, że czynniki środowiskowe, takie jak warunki wody i przypływy, mogły przyczynić się do degradacji płaszczyzny z czasem.

Dominującą wiarą wśród specjalistów takich jak Pettigrew jest to, że kadłub i ogon samolotu mogły zostać przeniesione przez ocean na drugą stronę brzegu.

Odkryty wrak

Po dziesięcioleciach leżących nie odkryty, cyklon w 2015 r. Wydaje się, że odkrył wrak, dzięki czemu jest widoczny z kosmosu po raz pierwszy.

Pettigrew współpracuje teraz z Purdue University, gdzie Earhart został zatrudniony w momencie jej zniknięcia, aby zamontować wyprawę na wyspę w listopadzie (2025 r.), Aby sprawdzić, czy wrak należy do jej samolotu.

Przy wsparciu finansowym pochodzącym z Purdue Research Foundation Pettigrew i zespół Purdue wyruszą w znaczącą wyprawę, aby ujawnić prawdę za jedną z największych tajemnic lotnictwa.

Pettigrew ma duże nadzieje, że jest to zagubiony samolot, w którym Amelia Earhart i jej nawigator Fred Noonan próbowali ominąć glob prawie 90 lat temu.

Jeśli zidentyfikują samolot w listopadzie, nastąpi pełne wykopaliska w celu powrotu go na uniwersytet badawczy.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj