Sainsbury’s zwiększa swoją ofertę lojalnościową dzięki letnim zawodom dla kierowców EV. Konkurs da jednemu klientowi szansę wygrania milion punktów nektarowych – Warto co najmniej 5000 funtów – pobierając swój samochód.

. Giant supermarketów powiedział, że promocja jest największym w historii rozdaniem Smart Charge, ultra gwałtownej usługi ładowania EV. Dla tych, którzy chcą wejść, masz do 20 lipca 2025 r.

Aby wejść, kierowcy EV muszą korzystać z Smart Charge Bay, a następnie zeskanować swoją kartę nektarową, automatycznie umieszczając je w losowaniu nagrody, aby wygrać jackpot, który można wymienić w 500 partnerach marki programu lojalnościowego.

Klienci mogą wyrzucić swoje punkty na artykuły spożywcze w Sainsbury’s, produkty z Argos, TU i Habitat lub przekształcić je w Avios na loty i rezerwacje Eurostar. Punkty można również przekazać organizacjom charytatywnym, takim jak komiczna ulga i Woodland Trust.

Główny oficer własności i zamówień Sainsbury oraz MD Smart Charge Patrick Dunne Powiedział: „Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy pierwszą w Wielkiej Brytanii usług ładowania EV, która oferuje nagrody lojalne od Nectar. Ten prezent jest dla nas genialny sposób na dalszą nagradzanie naszych lojalnych klientów”.

Wprowadzony na początku 2024 r. Smart Charge działa teraz w ponad 650 zatokach w 79 witrynach Sainsbury. Sklep spożywczy w pełni jest właścicielem i obsługuje usługę Charing, która wykorzystuje 100% zrównoważoną moc i oferuje prędkość ponad 100 kW.

Nectar360 MD Amir Rasekh powiedział, że inicjatywa jest „świetnym sposobem na nagradzanie kierowców EV przez Nectar” i „doskonały przykład tego, jak Koalicja Nectar zapewnia lojalność, którą wszyscy kochają”.

Pomimo kuszących nagrody, Kupujący Sainsbury zostali ostrzeżeni, że płacą znacznie więcej za zakupy Średnio niż klienci kilku innych głównych supermarketów – nawet jeśli mają kartę nektarową.

Nowa analiza magazynu Consumer, który? Wydane wczoraj odkryło, że po raz kolejny Aldi został koronowany na najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii, a najnowsze wyniki w czerwcu stawiają detalistę budżetu rabatowego o 35p niższy niż Lidla następnie AsdaNastępnie Tesco W związku z tym z cenami Clubcard Sainsbury’s z cenami kart Nectar.

Analiza porównuje koszyk 79 towarów w ośmiu supermarketach, z Aldi Po najtańszym w cenie 131,52 £, a następnie LIDL za 131,87 £, w tym rabat lojalnościowy, a następnie ASDA w wysokości 144,82 £. Tesco Kupujący z kartami klubowymi zapłaciliby 146,69 £, podczas gdy kupujący Sainsbury z kartami nektarowymi stoją na rachunku za 148,29 £. Oznacza to, że zakupy w Sainsbury’s okazało się, że jest 16,77 £ droższy niż Aldi.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy kupujący Sainsbury z kartą nektarową zapłaciłby 850 funtów więcej niż klient Aldi za ten sam koszyk towarów, zgodnie z analizą Aldi, których dane?

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj