Oto, co kierowcy mieli do powiedzenia po niedzielnym wyścigu Pucharu na ulicach Chicago.
Shane van Gisbergen – zwycięzca: „Co za niesamowity weekend dla mnie. Szczęśliwy facet, aby prowadzić świetne samochody. Dziękuję Trackhouse, Weathertech Chevy i wszystkim tymi facetami i dziewczynami tutaj, co za niesamowity weekend. Były naprawdę szybkie samochody, a my po prostu wydawało się, że robimy to dobrze i nie popełniamy błędów, bądź gładki.
Ty Gibbs – skończył 2.: „Mój zespół zadzwonił do świetnej strategii i postanowił mnie zmusić mnie do walki o zwycięstwo. Dzisiaj się dla nas zadziałało, więc cieszę się, że mam dobre wykończenie, ale chcielibyśmy, aby mogli wygrać”.
Tyler Reddick – Zakończono 3.: „Każdego roku byliśmy tutaj, sytuacja była taka sama. Mieliśmy jakąś przewagę nad oponami przez trzy lata i po prostu wyprzedziliśmy trochę krótkie. W pierwszym roku przyszliśmy krótko, ponieważ po prostu jeździłem w barierę opon w 6. Ale tym razem ostatnie pięć, sześć okrążeń było naprawdę dobre. Właśnie po tej sekundzie do ponownego ponownego uruchomienia, 8 dostało – 8 dostało się do 8. Kilka. Całkowite. Jak bardzo sięgało 88, ale łapaliśmy go w całkiem niezły tempo, i myślę, że podniósł to trochę, a my nadal było to, że mieliśmy 3-sekundowe luki z dwoma. Naprawdę solidny dzień dla nas tutaj, w Chicago. ”
Denny Hamlin – Ukończony 4: „Po prostu dobra robota zespołu. Miałem trochę tempa i naprawdę cały progresywny zespół Toyoty wykonał świetną robotę. Muszę podziękować całej zespołowi za ciężką pracę, aby wrócić do miejsca, w którym tam biegliśmy. Prawdę mówiąc, tam, gdzie byliśmy na 54. To nie była szalona strategia lub coś takiego. Po prostu SHANE był naprawdę dobry. Gisbergen), jak daleko jestem i jak bardzo się układam. Równe opony, aby zobaczyć, jak daleko jestem od dwóch facetów.
Kyle Busch – Ukończył 5.: „Nasz dzień zaczął się całkiem nieźle. Mieliśmy dobry skok na początkowy start i byliśmy w stanie rzucić się do przodu i dotrzeć do trzeciego. Próbowaliśmy długo zająć ten pierwszy zestaw opon, a z tymi kilkoma ostrzeżeniami, to nie wpadło na naszą przysługę. To postawiło nas na starych oponach, a ja zwróciłem się do (obracam) siedem. Po prostu nie mieliśmy żadnego lewej rear. Zespół Chevrolet zgromadził się i mogliśmy odbić się kilka razy.
Ryan Preece – Ukończony 7.: „Mieliśmy naprawdę, naprawdę dobry samochód. Wystąpiliśmy tam punkty sceniczne i było naprawdę, naprawdę trudne do przekazania, nawet opony trzymane naprawdę dobrze. Ostatecznie, naprawdę dobry samochód. Jestem podekscytowany Sonoma. Jestem podekscytowany wyścigami drogowymi. Jeśli czasami nie było takiego podnośnika z tym, jak musisz grać w punktach lub stadiach, mam wrażenie, że mamy naprawdę dobry samochód.”
Alex Bowman – Ukończ 8: „Minąłem go (Bubba Wallace) czysty lub to, co myślałem, że było czyste. Po prostu podążałem za tym, gdy minął go nr 45. Potem wysłał nas do (tury) 12; pobiegł nas do ogrodzenia (tuł) 1 i wpadł nam w ogrodzenie z (tury) 2. A potem po prostu spodziewaliśmy się, że nie spodziewaliśmy się siebie nawzajem. Zajmuje się tak, ale tak naprawdę nie wiem, co mogłem zrobić, po prostu nie wiemy.
Austin Hill – Ukończ 9: „Ogromny dzień dla naszego United Rentals Chevrolet. Seria CUP nie jest łatwa. Mieć tylko pięć wyścigów z drużyną nr 33 i wyjść z pierwszorzędowym finiszem jest ogromna dla naszej grupy. Zaczęliśmy 30. miejsce, podjechaliśmy trochę i zagraliśmy strategię, aby zdobyć jeszcze więcej gruntów. Czuję, że wygrałem wyścig szczerze. Byłem zdenerwowany czwartym wczoraj w wyścigu Xfinta Serie. RCR, ECR w tym zespole złożyliśmy głowę, nazywając się wspaniałym wyścigiem, kiedy musieliśmy, i pozostaliśmy na końcu.
Ryan Blaney – Ukończ 12: „Pomyślałem ogólnie, że to całkiem przyzwoity dzień. Miło było wygrać ten etap. Wiedziałem, że stracimy pozycję na torze, ale wszystko w porządku. Zrobiliśmy naprawdę dobry grunt na ponownym uruchomieniu w trzecim etapie, a potem uderzyłem w wewnętrzną ścianę w 11 i wyskoczyłem z prawej opony. Musieliśmy pracować od tego miejsca, ale to było przyzwoite wyzdrowienie.”
Zane Smith – Ukończ 14: „Nienawidzę, musieliśmy wyrzucić kolejnego Forda, ale super fajnie jest awansować (w sezonie). Wiem, że podchodzę do Chrisa (Buescher), szanse były przeciwko mnie, jak dobrze jest na kursach drogowych. Zrobiłem wszystko, co mogłem dzisiaj nie postępować. Miałem naprawdę dobry samochód, aby zacząć, a potem zaśpiewałem za 12, a ja wyrzuciłem ścianę, a całkowitą obrażenia, które odłożyłem, a ja po prostu uderzyłem. I to był chaos, ale na szczęście udało mi się uciec od tego chaosu i stać się agresywnym pod koniec i zdobyć 15 najlepszych punktów scenicznych i awansować w nawiasach, więc jestem bardzo zadowolony z tego. ”
Ty Dillon – Ukończ 20: „Przeżyliśmy i awansowaliśmy! Ta drużyna Chevrolet nr 10 Kauligan jest po prostu trudnym zespołem-nigdy nie rezygnowaliśmy. Nawet nie wiemy, jak to zrobić. Jestem po prostu dumny z Kaulilig Racing i naszej drużyny nr 10.… Ten wyścig był na nas twardy. Czułem się, jakby w połowie wyścigu, toczyliśmy się całkiem dobrze i mogliśmy mieć szansę na najlepsze 15 najlepszych. Po prostu trzymałem się i miałem nadzieję, że będziemy mogli uzyskać na końcu.
Michael McDowell – zakończył 32nd: „Kabel przepustnicy właśnie się zepsuł. Nie wiem, co to spowodowało ani jak dotarło do tego miejsca, ale tak się stało. Czuję, że mieliśmy kontrolę nad wyścigiem. Myślę, że to byłaby bitwa, bez wątpienia. Czułem, że za każdym razem, gdy mogłem otworzyć lukę na SVG, mogliśmy po prostu pracować nad naszą strategią. Pustka na szczęście zabrała się do przełączania, zanim coś w następnym weekendzie rozeszłem się.
Cole Custer – zakończony 33.: „Ogólnie rzecz biorąc, był to naprawdę ciężki dzień, a nasi faceci bardzo ciężko pracowali, aby nas tam odzyskać” – powiedział Custer. „Zdecydowanie poprawiliśmy nasz samochód przez cały weekend i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co możemy zrobić w Sonoma”.
Josh Berry – Ukończ 34.: „Nie widząc powtórki, czuję się, jakby 43 po prostu rozgotował się na róg i nas tam doprowadził. To po prostu rozczarowujące. Mieliśmy naprawdę solidny dzień i poszliśmy naprzód. Biegliśmy dobrze, więc będziemy kontynuować i staramy się poprawić i przejść do Sonoma.”
Austin Dillon – Zakończył 36.: „Rozczarowujący dzień nr 3 Breztri Aerosphere Chevrolet podczas wyścigu ulicznego w Chicago. Szef załogi Richard Boswell i wszyscy w zespole RCR wyprowadzili naprawdę szybki Chevrolet na ulice Chicago. Zakwalifikowaliśmy się na 10. miejsce i pomyśleliśmy, że będziemy dzisiaj pretendentem w wyścigu. ten punkt.
Brad Keselowski – zakończył 37.: „Nie widziałem tego dopiero ostatniej sekundy. Zwolniłem i poczułem, że się zatrzymam, a potem po prostu wpadłem z tyłu. To tylko wąski kurs uliczny, a czasem nie ma dokąd pójść”.