Air India Crash w Ahmedabad

Pojawiły się nowe szczegóły z tragicznej katastrofy Air India (Zdjęcie: Central Industrial Security Forc)

W relaksującym nowym odkryciu pięć przerażających słów wymieniło się między pilotami w kokpicie skazanego Lot Air India, który tragicznie rozbił się w zeszłym miesiącu zostały ujawnione.

Ponure szczegóły rozmowy odbywającej się w kokpicie chwilę przed lotem Air India spotkał się z jego katastrofalnym zakończeniem w zeszłym miesiącu, zabijając 270 osób, zostały ujawnione w Oficjalny raport Bureau do śledztwa w sprawie wypadków samolotów Wydany późno w piątek.

Odzyskane dane z czarnej skrzynki potwierdziły już, że w ciągu mniej niż 60 sekund od wyjazdu z Sardar Vallabhbhai Patel Patel Airmen, samolot spadł i zderzył się ze strukturą pełniącego funkcję lekarzy w BJ Medical College i szpitalu cywilnym.

Teraz śledczy uważają Boeing 787 Dreamliner’s przełączniki, które kontrolują przepływ paliwa do obu silników niepoprawnie odwrócony Niemal jednocześnie, zaledwie kilka sekund po starcie, głodując silniki paliwa i wywołując incydent horroru, gdy oba silniki straciły moc.

. Chodleniające słowa nagrane w kokpicie rejestratorze Został zweryfikowany w raporcie: „W nagryowaniu głosu w kokpicie jeden z pilotów jest słyszalny pytającym„ dlaczego odciąłeś? ”Drugi pilot odpowiedział, że tego nie zrobił”.

Air India Boeing 787 udał się do londyńskich wypadków po starcie

Mrożąca rozmowa między pilotami w ostatnich momentach przed ujawnieniem katastrofy (Obraz: Bloomberg przez obrazy Getty)

Raport brzmi: „Około 08:09:05 UTC, jeden z pilotów przekazywanych„ nie osiągnięty pęd… Falling… Mayday Mayday ”. ATCO zapytało o znak połączenia. Atco nie otrzymał żadnej odpowiedzi, ale zaobserwowało awarię samolotu przed granicą lotniska i aktywował reakcję awaryjną”.

Giełda kokpitu pilotów wywołała kluczowe pytanie dotyczące katastrofy w społeczności lotniczej. Eksperci zastanawiają się, w jaki sposób przełączniki paliwa zostały przypadkowo odwrócone w połowie lotu, zwłaszcza że są one specjalnie zaprojektowane tak, aby były „wysoce niezawodne” i skonstruowane w taki sposób, aby zapobiec niezamierzonej aktywacji.

Aby odblokować każdą dźwignię, należy ją najpierw podciągnąć w górę, zanim będzie można ją odwrócić. Są również wyposażone w ochronne wsporniki ochronne, aby zapobiec przypadkowym nierównościom lub szturchnięciom.

Kanadycyjny śledczy z siedzibą w wypadkach lotniczych BBC: „Prawie niemożliwe byłoby pociągnięcie obu przełączników za pomocą jednego ruchu jednej ręki, co sprawia, że przypadkowe rozmieszczenie jest mało prawdopodobne”.

Specjalista ds. Bezpieczeństwa lotnictwa amerykańskiego John Cox powtórzył: „Nie możesz ich uderzyć (przełączniki paliwa, które zasilają silniki) i poruszają się”.

Zgodnie z wczesnymi ocenami badaczy nie ma żadnych wskazówek dotyczących pozornej winy w Boeinga lub jego silnikach, co sugeruje, że ani GE, producent silnika, ani Boeing nie będą odpowiedzialni za wypadek.

Wrak pokazujący sekcję ogona Air India Boeing 787-8

Wymiana kokpitu pilotów wywołała kluczowe pytanie dotyczące wypadku (Obraz: AFP przez obrazy Getty)

Raport Biura Biura Śledczego Aircraft Investigation pokazuje również, że odrzutowiec zawierał 54 200 kg paliwa, w ramach „dopuszczalnych granic”. Próbki paliwa pobrane z tankowania samolotu okazały się również „zadowalające”.

W raporcie stwierdzono ponadto: „Samolot osiągnął maksymalną zarejestrowaną prędkość 180 węzłów IAS w około 08:08:42 UTC, a natychmiast, przełączniki paliwa silnika 1 i silnika 2 przełączały się z przecięcia do pozycji odcięcia jednego po drugiej z roztośnością czasową 01 sekund.

„Silnik N1 i N2 zaczęły zmniejszać się z ich wartości startowych, ponieważ zaopatrzenie paliwa do silników zostało odcięte. W nagrywanie głosowym kokpitu słychać jeden z pilotów, pytając drugiego, dlaczego odcięła się. Drugi pilot odpowiedział, że tego nie zrobił”.

Jednak raport nie stwierdza wyraźnie, w jaki sposób przełącznik-używany do uruchamiania i zamknięcia silników i zazwyczaj pozostawiony w locie-mógł przekroczyć pozycję odcięcia.

Początkowe ustalenia koncentrują się wokół objawienia, że przełączniki przepływu paliwa silnika płaszczyzny zostały niewytłumaczalnie wyłączone po wystąpieniu, wytrącając pozorną utratę ciągu krótko po wejściu.

W tragicznym zakręcie losu komercyjny generator mocy odrzutowej wydawał się być wyzwalany zaledwie chwilę przed jego nami, co spowodowało śmierć wszystkich z oprócz jednego z 242 pasażerów. Niefortunny lot AI171 ledwo sięgnął około 625 stóp, zanim wpadł na kompleks medyczny, twierdząc, że życie na ziemi.

W przeciwieństwie do początkowych spekulacji, wstępny raport AAIB odrzucił teraz możliwość uderzeń ptaków powodujących awarię podwójnego silnika, ponieważ w pobliżu Ahmedabad nie było „aktywności ptaków”.

Raport stwierdza: „Nie obserwuje się znaczącej aktywności ptaków w pobliżu ścieżki lotu. Samolot zaczął tracić wysokość przed przekroczeniem ściany obwodu lotniska”.

Ocena szkód jest ponura; W raporcie zauważa: „Samolot został zniszczony z powodu wpływu z budynkami na ziemi i późniejszym pożariem. Wpływ pięciu budynków miało wpływ na poważne szkody strukturalne i pożarowe”.

Opisując ostatnie momenty, raport ujawnia: „Gdy samolot tracił wysokość, początkowo nawiązał kontakt z serią drzew i kominem spalania wewnątrz kompleksu Army Medical Corps, zanim wpłynął na północno -wschodnią ścianę pierwszego budynku”.

Drecheatracja trwała, gdy samolot rozpadł się po zderzeniu z dodatkowymi strukturami i zielenią. Według raportu: „Gdy samolot ruszył naprzód, kontynuował fragmentowanie i zderzył się z innymi strukturami i roślinnością. Wpływ na ślady świadka na budynku i samolotu wskazywały na prawdopodobne podejście do nosa (około 8 °) i poziomu skrzydeł”.

Vishwash Kumar Ramesh, obywatel brytyjski, był jedynym ocalałym wśród 242 osób na pokładzie Boeing Dreamliner, udało się odejść od wraku pomimo swoich obrażeń. Raport końcowy potwierdza, że od tego czasu przedstawił oświadczenie śledczym.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj